۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۶۵۵۶۲
به همت مدرسه علمیه حضرت زینب کبری صورت می گیرد؛

کمک رسانی به مناطق محروم بندرلنگه همزمان با اربعین حسینی

کمک رسانی به مناطق محروم بندرلنگه همزمان با اربعین حسینی
تهران - مسگرزاده به عدم حضور و خدمت رسانی در مسیر اربعین اشاره و از کمک رسانی به مناطق محروم در بندر لنگه همزمان با اربعین حسینی خبر داد.

سرکار خانم، سمیه مسگرزاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: اربعین جلوه عشق عاشق به معشوق و دلدادگی حضرت زینب(س) به اباعبدالله الحسین(ع) است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) ادامه داد: گرچه امسال همگام با قدم های عشاق شیرینی احلی من العسل پیاده روی اربعین که وصال عاشق به معشوق است را درک نکردیم اما خوب می دانیم که وظیفه عاشق تبلیغ عشق است.

مسگرزاده افزود: امسال اربعین رنگ و بوی دیگری دارد اما در همین دیار فراق و دلتنگی پرچم عشق به گونه ای دیگر در حال به اهتزاز در آمدن است تا از همینجا بتوان بوی سیب را استشمام کرد.

وی اضافه کرد: امسال جاماندگان حسینی با آهنگ خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان با اربعین اباعبدالله الحسین(ع) دلدادگی خواهند کرد و این نمایش عشق و دلدادگی است.

مسگرزاده از خدمت رسانی به زائرین حسینی تا خدمت در مناطق محروم «بندر لنگه» از سوی این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه حضرت زینب(س) همزمان با اربعین حسینی به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری ملزومات پوشش اسلامی از قبیل چادر، روسری و غیره، جمع آوری نوشت افزار و کتب جهت تجهیز کتابخانه و جمع آوری اقلام فرهنگی برای مناطق محروم بندر لنگه کرده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) ادامه داد: خیرین می توانند کمک های مادی خود را جهت یاری رساندن به نیازمندان به شماره کارت ۵۰۴۱-۷۲۱۰-۶۲۴۸-۷۲۹۴ مسگرزاده واریز کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات