۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۶۵۵۹۵
به همت مدرسه علمیه صالحیه؛

ویژه برنامه «ارزش زیارت اربعین» برگزار می شود

ویژه برنامه «ارزش زیارت اربعین» برگزار می شود
تهران - ویژه برنامه اربعین با موضوع «ارزش زیارت اربعین» به همت مدرسه علمیه صالحیه در فضای اسکای روم برگزار می شود.

سرکار خانم نادیه رمضانی معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: ویژه برنامه اربعین با سخنرانی مدیر مدرسه علمیه صالحیه با موضوع «ارزش زیارت اربعین» و با مداحی ذاکر اهل بیت(ع) سید حامد هاشمی پنج شنبه راس ساعت 14 در فضای اسکای روم برگزار می شود.

رمضانی به فعالیت های این معاونت در آستان مقدس امام زاده صالح(ع) به منظور پاسخ به سوالات شرعی و اعتقادی زوار و مراجعین خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان حوزوی مدرسه علمیه صالحیه در هفته دفاع مقدس با برپایی غرفه ای در صحن آستان مقدس به سوالات شرعی مراجعین پاسخ دادند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه مراجعه مراجعین به غرفه پاسخ به سوالات اعتقادی را بسیار خوب و رضایت بخش بیان و عنوان کرد: کارشناسانی حوزوی مدرسه علمیه صالحیه با روی خوش و برخورد نیکو از مراجعین استقبال و به سوالات آنان پاسخ می دادند.

وی کاهش فاصله بین مردم و حوزه را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: حضور حوزویان در میان مردم سبب کاهش این فاصله و زمینه رفع بسیاری از مشکلات اعتقادی را در جامعه فراهم می آورد؛ درب حوزه علمیه صالحیه به روی مردم باز است./813/ 310/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات