۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۶۵۶۶۰

نشست رهبران فلسطینی درباره مسائل داخلی و خارجی

نشست رهبران فلسطینی درباره مسائل داخلی و خارجی
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین از برگزاری نشست مهم و کوچک رهبران فلسطینی بعدازظهر امروز خبر داد.
به گزارش سروس بین الملل خبرگزار رسا، «عزام الاحمد» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین اعلام کرد که امروز نشست مهم و کوچک رهبران فلسطینی به ریاست « محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار می‌شود.

وی در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار داشت که بعد از ظهر امروز نشست کوچک و مهمی به ریاست ابومازن برای بحث در خصوص اوضاع فعلی فلسطین برگزار می‌شود.

الاحمد خاطرنشان کرد که در این نشست مهم درباره بسیاری از موضوعات داخلی و خارجی بحث خواهد شد.
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد که جلسه دیگری از کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و امید است که پس از آن تاریخ جلسه دبیران کل گروه‌‌های فلسطین یا نمایندگان آن‌ها مشخص شود.

سوم سپتامبر گذشته نیز دبیران کل گروه‌های فلسطینی در نشستی در رام‌الله و بیروت که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، درباره برگزاری یک انتخابات آزاد و سالم توافق کردند.

همچنین جنبش های فتح و حماس نیز 22 سپتامبر نشست هایی را در استانبول در راستای دستیابی به توافقاتی برای وحدت ملی و برچیدن دودستگی و اختلافات داخلی برگزار کردند که این نشست ها 3 روز به طول انجامید.

پیش از این «بسام الصالحی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفته بود که همه نیروهای فلسطین توافق کرده اند که جلسه بعدی دبیران کل گروه های فلسطینی را در قاهره پایتخت مصر برگزار کنند.
ارسال نظرات