۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۶۵۷۷۴
به همت پژوهشکده و اندیشکده آرگا و شجره طیبه صالحین استان فارس؛

نخستین همایش ملی علمی ـ پژوهشی فتح الفتوح برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی علمی ـ پژوهشی فتح الفتوح برگزار می‌شود
اولین همایش ملی علمی پژوهشی فتح الفتوح ۱ به همت پژوهشکده و اندیشکده تمدن سازان آرکا و شجره طیبه صالحین استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اولین همایش ملی علمی پژوهشی فتح الفتوح 1 در زمینه تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب اسلامی با زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به همت پژوهشکده و اندیشکده تمدن سازان آرکا و شجره طیبه صالحین استان فارس برگزار می شود.

براساس این گزارش، تربیت تمدنی، نقش روانشناسی و حقوق در تربیت، تربیت فنی و حرفه ای در راستای تولید محصول، تربیت بدنی و انسان تمدنی، نقش شیوه های آموزش و تعلیم در تربیت تمدنی، گفتمان سازی و تربیت انسان تمدنی، نقش دین، معنویت و جهاد فی سبیل الله در تربیت انسان تمدنی و نقش اقتصاد و انرژی در تربیت انسان تمدنی از محورهای این همایش به شمار می روند.

ارگان ها و سازمان های مرتبط با تربیت، اساتید و هیأت علمی حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب و همچنین کلیه علاقه‌مندان عرصه تربیت از مخاطبان این همایش به شمار می روند.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می توانند چکیده مقالات خود را تا 24 مهرماه و اصل مقالات را تا 24 آبان ماه از طریق سامانه اینترنتی پژوهشکده و اندیشکده تمدن سازی آرکا به نشانی http://arkaorg.com/ ارسال کنند./1324/ت304/ف

نخستین همایش ملی علمی پژوهشی فتح الفتوح برگزار می شود

 

ارسال نظرات