۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۶۵۸۴۶
امام جمعه شهر چمران مطرح کرد؛

رزمایش کمک مؤمنانه؛ تبلور همدلی و مشارکت تاریخی مردم

رزمایش کمک مؤمنانه؛ تبلور همدلی و مشارکت تاریخی مردم
خوزستان - امام جمعه شهر چمران گفت: از ابتدای دستور رهبری درباره کمک مؤمنانه، تا به امروز نزدیک به ۸ هزار بسته غذایی با کمک نهاد‌های مختلف میان قشر آسیب پذیر توزیع شد.

حجت الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه شهر چمران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور با وجود بیماری کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون کمک مؤمنانه به قشر کم برخوردار عنوان داشت: به جهت شیوع بیماری کرونا، تعطیلی برخی کسب و کارها و به تبع آن افزایش مشکلات اقتصادی نیازمندان بیش از پیش تحت فشار قرار گرفتند، طبق دستور رهبر معظم انقلاب از ابتدای ماه مبارک رمضان، رزمایش کمک مؤمنانه سراسری جهت همدردی با این افراد انجام شد.

امام جمعه شهر چمران به اجرای مشترک کمک های مؤمنانه توسط نهادهای حمایتی و انتظامی در دو مرحله اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای جهادی، نهادهای نظامی و امنیتی مانند سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش همچنین نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت های داخلی استان خوزستان به ویژه صنایع پتروشیمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و رزمایش مؤمنانه را اجرا کردند.

حجت الاسلام عبادی به اهمیت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه تاکید کرد و گفت: رزمایش کمک مؤمانه تبلور همدلی و مشارکت تاریخی مردم است همانطور که در زمان جنگ شاهد انسجام ملت ایران در پشتیبانی از رزمندگان بوده ایم امروز در جبهه دیگری این امر رقم خورد.

وی افزود: در شرایط کرونا همه مردم باید با وحدت و مهربانی به یاری قشر آسیب پذیر و بی بضاعت بشتابند و نیروهای مؤمن جهادی پیش قراول این حرکت خواهند بود.

حجت الاسلام عبادی در پایان با اشاره به فعالیت های شهر چمران در این رزمایش گفت: درابتدای دستور مقام معظم رهبری که از ماه مبارک رمضان آغاز شد، شهرستان بندر ماهشهر و شهر شهید پرور چمران تا به امروز نزدیک به 8 هزار بسته غذایی با کمک نهادهای امنیتی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد و امیدواریم که این کمک ها ادامه دار باشد./9456/ت210/ب1

ارسال نظرات