۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۶۵۸۷۸

معرفی کتاب با موضوع ایثار و شهادت در قالب طرح سه شنبه های تکریم

معرفی کتاب با موضوع ایثار و شهادت در قالب طرح سه شنبه های تکریم
حجت الاسلام شکری گفت: طرح سه شنبه های تکریم در قالب مجازی و با معرفی کتاب ویژه شهداء در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد ادامه پیدا می کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گویی، در خصوص روند اجرایی طرح سه شنبه های تکریم با توجه به شرائط کرونا گفت: متناسب با اهمیت اجرایی طرح ملی سه شنبه های تکریم این طرح در قالب فضای مجازی با محوریت معرفی کتاب ادامه پیدا می کند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از مهمترین مولفه هایی است که با توجه به اهمیت آن طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از مقام شامخ خانواده شهداء برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهید نصیری که به عنوان شیخ شهداء مدافع حرم از طرف شهید حاج قاسم سلیمانی نامیده شد به عنوان چهاردهمین ویژه برنامه طرح سه شنبه های ملی در استان البرز بود.

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: برکات و فواید اجرایی طرح سه شنبه های تکریم، حفظ آرمان های نظام انقلاب اسلامی و پاسداشت ارزش های ایمانی و الهی و معرفتی است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: ظرفیت ویژه فضای مجازی، کانال ها و گروهایی که فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در آن عضویت دارند یکی از شاخص های خوب برای ادامه طرح سه شنبه های تکریم با توجه به شرائط بیماری کرونا است./826/د102/ق

ارسال نظرات