۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۶۶۵۹۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

افراد متخصص و انقلابی جایگزین مدیران چند شغله شوند

افراد متخصص و انقلابی جایگزین مدیران چند شغله شوند
لرستان - امام جمعه خرم آباد گفت: از فعالیت مدیران چند شغله باید دوری شود و در هر عرصه ای افراد کارشناس، علمی و متخصص با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی وارد کار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی، بعد از ظهر امروز در دیدار اعضا و ورزشکاران هیأت قایقرانی لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حوزه ورزش توجه ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود زیرساخت های مطلوب در حوزه ورزش اظهار داشت: برای رسیدن به قله و اهداف مدنظر در این حوزه همچنان فاصله داریم و باید مدیریت و برنامه ریزی شود.

وی تلاش و فعالیت را لازمه کار عنوان کرد و گفت: باید بدانیم که لرستان را باید خودمان بسازیم و برای رسیدن به این هدف از درون استان باید کار را شروع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: هر کار باید مبتنی بر برنامه ریزی علمی و آموزشی باشد و برای رسیدن به هدف مدیریت جهادی و انقلابی لازم است.

وی با بیان اینکه لرستان در رشته‌های ورزشی مختلف دارای استعدادها و ورزشکاران مطرحی است، اظهار داشت: برای رفع مسائل و مشکلات استان دیدار با مسؤولان ملی و پیگیری مشکلات ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: از فعالیت مدیران «چند شغله» باید دوری شود و در هر عرصه و زمینه ای باید افراد کارشناس، علمی و متخصص با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی وارد کار شوند تا بتوان برای رفع مشکلات چاره اندیشی کرد.

وی هزینه کردن در حوزه ورزشی را سرمایه دانست و خاطرنشان کرد: باید به ورزش همگانی توجه و زیرساخت ها تقویت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به رشد و ارتقای فرهنگی جامعه و توجه به حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان با رعایت حجاب نیز به نحو مطلوبی در امر ورزش فعال هستند و موفقیت آمیز عمل کرده اند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات