۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۶۶۰۳۶
رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان خبر داد؛

فعالیت مبلغان در فضای مجازی با محوریت سیره اهل بیت

فعالیت مبلغان در فضای مجازی با محوریت سیره اهل بیت
اصفهان - حجت الاسلام امینی گفت: روحانیان اصفهانی در دهه آخر صفر با تولید محصولات رسانه‌ای تبلیغی در فضای مجازی با محوریت الگوی زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام صادق امینی رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت مبلغان در فضای مجازی گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی فیض پیاده روی اربعین و بهره بردن از این فرصت بزرگ معنوی و تبلیغی محروم ماندیم و لازم است در خصوص جبران این مسأله اقداماتی صورت بگیرد.

حجت الاسلام امینی در ادامه افزود: تولید محصولات رسانه‌ای تبلیغی و انتشار آن در فضای مجازی یک روش بسیار مناسب برای تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) است و می‌تواند جایگزینی برای فعالیت‌های تبلیغی تعطیل شده مانند پیاده روی اربعین باشد.

وی با اشاره به حضور مؤثر و پررنگ روحانیون و مبلغین حوزه علمیه اصفهان در فضای مجازی، اظهار کرد: پیش از سخنرانی‌های روحانیون در مجالس وعظ و خطابه و بر روی منابر ایراد می‌شد اما امروز این سخنرانی‌ها در قالب قطعات کوتاه صوتی و تصویری تهیه و در شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌ها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: تولیدات رسانه‌ای مبلیغان و روحانیون و متولیان عرصه فرهنگی که در فضای مجازی منتشر می‌شود بسیار مفید و اثرگذار است و ظرفیت خوبی برای جریان سازی و ایجاد موج رسانه‌ای و فضای فرهنگی و معنوی در فضای مجازی دارد.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان که دارای توانمندی در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی هستند در این خصوص فعالیت مؤثر و جدی دارند، تصریح کرد: بیش از 300 نفر از روحانیون که آشنایی کافی با ابزار و روش‌های تولید محصولات رسانه‌ای دارند به صورت منسجم و هماهنگ با هشتگ صفر المظفر در حال معرفی الگوهای زندگی پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در فضای مجازی هستند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات