۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۶۲۱۷۹
رییس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان خبر داد؛

فعالیت مدرسه مجازی حسینی ویژه خانواده طلاب

فعالیت مدرسه مجازی حسینی ویژه خانواده طلاب
اصفهان - شجاعی از فعالیت مدرسه مجازی حسینی ویژه خانواده طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۱۲ شهریورماه برای ثبت نام و حضور در کلاس‌ها فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به نیازهای فکری و فرهنگی خانواده طلاب، گفت: مدرسه مجازی حسینی(ع) با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان ویژه خانواده طلاب و روحانیون آغاز به کار کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مدرسه مجازی حسینی(ع) با ارائه پنج عنوان درس مشغول به فعالیت شده است، اظهار کرد: دستاوردهای اجتماعی عاشورا، خانواده حسینی، احکام عزاداری، زمینه‌های اجتماعی عاشورا و معماری عزاداری، 5 عنوان درس مدرسه مجازی حسینی هستند.

شجاعی با بیان اینکه این مدرسه و دوره‌هایی که در این مدرسه برگزار می شود اختصاص به خانواده طلاب و روحانیون دارد، تصریح کرد: خانواده طلاب علاقمند به شرکت در دوره های مدرسه مجازی حسینی با شرکت در 51 جلسه آموزشی و دریافت محتوای این دوره‌ها به صورت فایل صوتی در نرم افزار موبایلی روزبرگ به آدرس dte.bz/rooz فایلهای صوتی دوره را دریافت و از ان استفاده کنند.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، خاطرنشان کرد: تا 12 شهریور ماه از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/mmhh فرصت برای ثبت نام در مدرسه مجازی وجود دارد و همچنین آزمون این دوره روز 25 شهریورماه به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده جوایزی دریافت خواهند کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات