۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۶۶۰۹۷
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیت در ترویج فرهنگ اقامه نماز

استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیت در ترویج فرهنگ اقامه نماز
لرستان - حجت‌الاسلام چراغی نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز را لازمه ارتقای معنویت و سلامت روحی جامعه خواند و گفت: در این راستا از ظرفیت حوزه و روحانیت استفاده می شود.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت ستاد اقامه نماز در راستای تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه گفت: در این راستا از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و حوزه علمیه به خوبی استفاده می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز را امری مهم برای تقویت معنویت و ارتقای سلامت روحی و روانی در جامعه عنوان کرد و افزود: این مهم سد راه آسیب های اجتماعی و فرهنگی بوده و جلوی هجمه نفوذ فرهنگی دشمن را می گیرد.

وی از برگزاری جشنواره «صدایی که تو را می‌خواند»، خبر داد و افزود: برگزاری این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی اذعان داشت: اجرای طرح مفتاح در حوزه های علمیه از دیگر برنامه های این ستاد است که با هدف نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز و تربیت مبلغان به عنوان یاوران نماز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون مجازی طرح مفتاح حوزه‌ علمیه خواهران در سایت مرکز تخصصی نماز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی عنوان داشت: فعالیت‌های فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی با نام هادی یاوران نماز استان لرستان و مفتاح لرستان برگزار می شود./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات