۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۶۵۲۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت ارائه راهکار برای کیفیت بخشی در نظام آموزش و پرورش

ضرورت ارائه راهکار برای کیفیت بخشی در نظام آموزش و پرورش
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت کیفیت بخشی خدنات در نظام آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید شاخص ها مشخص شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به شرایط تحصیلی پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا باید ارائه آموزش ها در سراسر استان یکسان باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ارائه آموزش به دانش آموزان در مناطق شهری نباید متفاوت با مناطق حاشیه ای و فقیر نشین باشد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای تجهیزات آموزشی عنوان داشت: آموزش های مجازی باید به گونه ای باشد که جلوی افت تحصیلی دانش آموزان گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه خدمت در نظام آموزش وپرورش گسترده است، اظهار داشت: برای کیفیت بخشی در این عرصه باید در امور مهم ساخص ها مشخص شوند.

وی خاطرنشان کرد: سطح موفقیت درسی دانش آموزان، میزان مسوولیت پذیری و مسوولیت بخشی مدیران و انضباط دانش آموز از جمله مواردی هستند که در تحقق یک مدرسه موفق نقش آفربن هستند و باید در این زمینه ها استانداردها مشخص شود.

وی عنوان داشت: الگوهای اخلاقی و رفتاری در مدارس، ارتباط با خانواده دانش آموزان و چشم انداز ترویج فرهنگ قرآن، نماز و مهدویت از دیگر شاخص هایی هستند که نیازمند مشخص کردن استانداردها و تلاش برای تحقق آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: تعیین شاخص ها و استاندارد ها در یک مدرسه امری ضروری است تا بدانیم در چه نقطه ای بوده و چقدر تلاش لازم است تا به نقطه مطلوب برسیم./۹۴۵۱//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات