۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۶۵۱۷۶
حجت الاسلام والمسلمین لائینی عنوان کرد؛

سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی، دو ابزار دشمن برای ضربه زدن به دین

سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی، دو ابزار دشمن برای ضربه زدن به دین
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی از سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی به عنوان دو ابزار نظام استکبار و استعمار برای ضربه زدن به دین و مذهب یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری، خانه و خانواده را نخستین مدرسه و والدین را نخستین معلمان معرفی کرد.

وی با بیان این که هدف از تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش، تربیت انسان شایسته است، افزود: همه تلاش ها، زحمات، تدوین دروس و راه اندازی پژوهش و آموزش با هدف تربیت انسان های شایسته صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که زمینه های تعلیم و تربیت انسان شایسته از خانواده باید آغاز شود، خاطرنشان کرد: خوردن لقمه حلال و شیر پاک در خانواده زیر ساخت اصلی شخصیت انسان شایسته را فراهم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اگر می خواهیم انسان شایسته تربیت کنیم باید لقمه حلال مصرف کنیم، گفت: اگر خدای ناکرده لقمه حرام در تربیت و پرورش فرزندان مورد استفاده قرار گیرد، نمی توان به پرورش انسان شایسته برای جامعه امیدوار بود.

وی در ادامه سخنان خود به برخی بدعت ها در موضوع شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و با بیان این که برخی ها با ترویج بدعت و خرافه در جامعه آن را به عنوان سوژه ای برای ضربه زدن به دین و مذهب استفاده می کنند، بیان داشت: در ماه محرم برخی جریان های منحرف و وابسته، با ترویج قمه زنی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به دنبال تضعیف دین بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این جریان ها ریشه در استعمار و استکبار جهانی دارند، افزود: دشمنان با استفاده از این عوامل داخلی خود در تلاش هستند با سوژه سازی برای دین و مذهب، آن را تضعیف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی از سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی به عنوان دو ابزار نظام استکبار و استعمار برای ضربه زدن به دین و مذهب یاد کرد و گفت: این عوامل نظام سلطه به نام دین تیشه به ریشه اسلام می زنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که شیوع ویروس کرونا نعمتی برای تضرع به درگاه خداوند متعال است، تصریح کرد: در شرایطی که جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری مواجه است باید دست دعا و تضرع برداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که در این شرایط روح معنویت، دعا و تضرع باید زنده تر و قوی تر باشد، ادامه داد: پایه اصلی شایستگی انسان در ایمان او است و ایمان اگر نباشد هر کار و خدمتی انجام دهیم نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که باید هم ایمان داشته باشیم و هم در ایمان خودمان کسب خیر کنیم و عمل صالح انجام دهیم، گفت: رضایت و اطمینان و آرامش برتر از ایمان است که فرد با ایمان باید در خود تقویت کند./950//202/خ

ارسال نظرات