۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۵۰۸۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مناظره ترامپ و بایدن نقاب از چهره واقعی آمریکا برداشت

مناظره ترامپ و بایدن نقاب از چهره واقعی آمریکا برداشت
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن انتخابات آمریکا، گفت: نخستین مناظره ترامپ و بایدن بار دیگر نقاب از چهره واقعی آمریکا در جهان برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان به خطر کاهش نرخ جمعیت در کشورمان اشاره کرد و با بیان این که امروز با یک جنگ جمعیتی مواجه هستیم، گفت: متأسفانه از نظر جمعیت کشورمان یک شیب خطرناکی را در پیش گرفته است.

وی با بیان این که متأسفانه زاد و ولد در کشور کاهش پیدا کرده و این بسیار خطرناک است، افزود: جمعیت جوان کشورمان در حال کاهش است و باید این جنگ را به نحو شایسته ای مدیریت کنیم.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات آمریکا اشاره کرد و با بیان این که نخستین مناظره ترامپ و بایدن بار دیگر نقاب از چهره واقعی آمریکا در جهان برداشت، خاطرنشان کرد: ملت های جهان به وضوح دیدند که دو نامزد نهایی احزاب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا به هیچ یک از اصول اخلاقی پایبند نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که این دو نامزد انتخابات آمریکا سخیف ترین ادبیات را در مناظره خود بر علیه هم به کار بردند، افزود: نخستین مناظره این دو نامزد انتخابات آمریکا بار دیگر دروغین بودن شعار، پرستیژ و ادعا های مقامات آمریکا را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آمریکایی ها نشان دادند که به هیچ اصول اخلاقی حتی در مناظره نیز پایبند نیستند، بیان داشت: ملت های جهان به خوبی دیدند که اخلاق آمریکایی که آنها شعارش را می دهند چگونه است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مسؤولان ما چشم و امید به نتیجه انتخابات آمریکا نداشته باشند، تصریح کرد: همه این نامزدها از هر حزبی در آمریکا در برابر نظام جمهوری اسلامی سیاست واحد دارند.

وی با بیان این که هدف مشترک همه مقامات آمریکا از هر دو حزب حذف، تغییر و براندازی در ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از مطالب هر دو کاندیدای آمریکا در خصوص نحوه رفتار با ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که هر کدام از این افراد با شعار و وعده هایی در خصوص ایران تلاش می کنند آراء بیشتری را برای خود جذب کنند، بیان داشت: چنین مسائلی نشان می دهد که موضوع ایران جزء اولویت های هر یک از این کاندیداها است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که هدف هر دو کاندیدای آمریکا دشمنی با ایران اسلامی است، تصریح کرد: حرف ما نیز برای هر دو نفر آنها شعار مرگ بر آمریکا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم جوانان را بسیار مورد خطاب قرار دادند، گفت: همان طور که ایشان نیز فرمودند باید جوانان ما با انگیزه از انقلاب حراست و پشتیبانی کنند تا این انقلاب بسترهای تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت را فراهم کند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مقام معظم رهبری در این بیانیه فرمودند برای برداشتن گام های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها درس گرفت، افزود: جوانان کشورمان برای این که در آینده به درستی وظیفه خود را انجام دهند باید گذشته را به خوبی بشناسند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات