۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۶۴۹۹۴
مدیر حوزه علمیه مازندران خبر داد؛

آمادگی طلاب جهادی حوزه علمیه برای همکاری با مراکز درمانی

آمادگی طلاب جهادی حوزه علمیه برای همکاری با مراکز درمانی
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران از آمادگی طلاب و روحانیان جهادی حوزه علمیه استان برای کمک با مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از آمادگی طلاب و روحانیان جهادی حوزه علمیه استان برای کمک با مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

وی با بیان این که طلاب و روحانیان از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اساس حس تکلیف و مسؤولیت پذیری برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به میدان آمدند، افزود: در حال حاضر نیز این آمادگی برای کمک و همراهی با مراکز درمانی وجود دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در دوره ای که مدارس علمیه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود طلاب و روحانیان در سنگر دیگری مشغول خدمت به انقلاب و مردم بودند، خاطرنشان کرد: بسیاری از مدارس علمیه با تلاش جهادی طلاب و روحانیان شبانه روزی به تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی مقابله با کرونا پرداختند.

مدیر حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این روزها که دوباره ویروس کرونا در سطح کشور خیز تازه ای برداشته این آمادگی در میان طلاب جهادی حوزه علمیه استان برای همراهی و همکاری با مراکز درمانی و بیمارستانی استان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی ادامه داد: در شرایطی که بیگانگان با تبلیغات دروغین و پوچ تلاش کردند به بهانه های مختلف میان مردم و روحانیت فااصله بیاندازند اما طلاب و روحانیان جهادی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا نشان دادند در کنار مردم هستند.

وی با بیان این که روحانیت هیچ گاه جدای از مردم نبوده و در شرایط سخت و بحران ها برای کمک و کاهش آلام مردم به میدان آمده است، تصریح کرد: در اوج شیوع ویروس کرونا طلاب جهادی حوزه علمیه استان به کمک مدفعان سلامت شتافتند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمنان امروز یک پیوند عمیقی میان مردم و روحانیت برقرار است، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند موجب گسست پیوند میان مردم و روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که روحانیت، آلام و مشکلات مردم را مشکلات خود می داند و برای رفع آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، بیان داشت: به طور حتم همراهی و همکاری طلاب جهادی با مدافعان سلامت در میدان مقابله با ویروس منحوس کرونا بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: در شرایطی که مردم به ویژه محرومان و نیازمندان به دلیل کمبود ها از ماسک و سایر لوازم ضدعفونی کننده و بهداشتی در مضیقه بودند، طلاب و روحانیان جهادی با تولید شبانه روزی ماسک و لوازم بهداشتی در جهت رفع نیازمندی های این قشر محروم گام برداشتند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که این کمک ها و دستگیری ها هنوز هم از سوی برخی از طلاب و گروه های جهادی در سطح استان ادامه دارد، تصریح کرد: طلاب و روحانیان در کنار وظایف ذاتی خود، تا آخرین لحظه کنار مردم خواهد ماند و یاری دهنده آنها در مبارزه با ویروس منحوس کرونا خواهد بود./950//310/خ

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
انتقاد
0
0