۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۶۵۰۷۹
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار روحانیان انقلابی استان:

تقویت جریان انقلابی، وظیفه امروز روحانیت در نظام اسلامی است

تقویت جریان انقلابی، وظیفه امروز روحانیت در نظام اسلامی است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: یکی از وظایف مهمی که روحانیان انقلابی بر عهده دارند، تقویت جریان انقلابی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران پنج شنبه شب در دیدار اعضای جنبش محفل روحانیان انقلابی تبرستان(مرآت) گفت: فعالیت وعاظ انقلابی و مبلغان دغدغه مند که دغدغه آنها از جنس مادیات نیست بسیار ارزشمند است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان این که نیروهای انقلابی همواره دغدغه فرهنگی، دینی، پژوهشی و خدمات اجتماعی دارند، افزود: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره مندی از ظرفیت چنین تشکل های جهادی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که وجود مبلغانی که نگاه آرمانی دارند و به جنبه های متعالی انسانی، دینی و الهی توجه دارند به طور حتم برای جامعه غنیمتی ارزشمند است، خاطرنشان کرد: تقویت چنین مجموعه های انقلابی برای جامعه اسلامی مفید و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی به اهمیت تبلیغ دین در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که خداوند متعال پیامبران الهی را برای ابلاغ رسالت و کلام خود برگزیده است، بیان داشت: این وظیفه خطیر در دوران غیبت بر عهده علمای دین و روحانیت است.

امام جمعه ساری با بیان این که وظیفه مهم و حساس تبلیغ دین بر عهده علمای دین و روحانیت است، افزود: عالمان دینی به نوعی برگزیدگان خداوند متعال برای تبلیغ دین در دوران غیبت هستند و باید قدردان چنین جایگاهی باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنن خود با اشاره به این که یکی از مسائل مهمی که در تبلیغ دین از اهمیت بالایی برخوردار است زمان شناسی است، خاطرنشان کرد: باید در تشخیص رسالت ها بیشتر دقت کنیم چون رسالت ها متناسب با شرایط زمانی و مکانی متفاوت است.

تقویت جریان انقلابی، وظیفه امروز روحانیت در نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امام خمینی(ره) با تشخیص صحیح علیه طاغوت قیام کردند و نهضت انقلاب اسلامی را با همراهی مردم به پیروزی رساندند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اهداف و رسالتی که در دوران مبارزات و پیش از آن مد نظر داشتند با قدرت دنبال کردند و موفق شدند.

وی با تأکید براین که روحانیت نیز باید رسالت خطیری که بر عهده دارد را با قدرت ادامه دهد، افزود: مهم ترین رسالت روحانیت تبلیغ دین و هدایت مردم به سمت ارزش های الهی است که باید در این مسیر مهم ثابت قدم و استوار باشیم.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که یکی از وظایف مهمی که روحانیان انقلابی بر عهده دارند، تقویت جریان انقلابی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید از همه توان و ظرفیت خود در جهت تقویت این جریان با هدف حفظ و حراست از نظام و انقلاب اسلامی بهره گیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این تشکل انقلابی باید مشکلات استان را شناسایی، احصاء و اولویت بندی کند، تصریح کرد: به طور حتم این مجموعه می توان به عنوان یک موتور پیشران زمینه را براغی حرکت سایر بخش ها برای رفع مشکلات جامعه فراهم کند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
آب داریم ولی مردم تشنه هستند.
0
0