۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۶۶۰۹۹
نماینده ولی فقیه در مازندراندر دیدار با خانواده شهدا:

حضور روحانیت در دفاع مقدس جلوه ای از معنویت، جهاد و شهادت بود

حضور روحانیت در دفاع مقدس جلوه ای از معنویت، جهاد و شهادت بود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: حضور روحانیت در جبهه های حق علیه باطل جلوه خاصی از معنویت، جهاد و شهادت را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با خانواده های طلبه شهید محمد زاهدی و همچنین شهیدان فریبرز و فرامز کاظمی در تنکابن دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در این دیدار به مجاهدت ها و فداکاری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز هر چه داریم مرهون خون پاک شهدا است.

وی با بیان این که شهدای برای حفظ تمامیت کشور، امنیت و آرامش ملت ایران روانه جبهه های حق علیه باطل شدند، خاطرنشان کرد: حماسه ای که رزمندگان جبهه اسلام در هشت سال دفاع مقدس خلق کردند، تا ابد ماندگار خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بازگشت پیکر مطهر پنج شهید جبهه مقاومت از خان طومان سوریه به کشورمان در روزهای اخیر، تصریح کرد: این روزها به برکت حضور این عزیزان، عطر و بوی شهادت در استان ولایت مدار مازندران پیچیده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید نام، یاد و راه شهدا در کشورمان همواره زنده، پویا و ادامه داشته باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی های شهدا است، تصریح کرد: همه ما قدردان خانواده های شهدا هستیم که چنین فرزندان بزرگی را تربیت و تحویل جامعه اسلامی دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان تقویت این فرهنگ ناب و اصیل است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین تلاش می کند مردم و به ویژه نسل جوان را از فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد دور کند، بیان داشت: به طور حتم گسترش این فرهنگ ناب جامعه اسلامی را در مسیر شکوفایی و اقتدار قرار خواهد داد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که خون پاک شهدا تا ابد این انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ جهاد و شهادت در این کشور زنده و پویا است، دشمن به هیچ یک اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به نقش برجسته روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت در جبهه های حق علیه باطل جلوه خاصی از معنویت، جهاد و شهادت را به تصویر کشید.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین نقش آفرینی روحانیت در دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: هنوز این جایگاه و نقش آفرینی به خوبی در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین نشده است./950//202/خ

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
متاسفم برای مدیریت حوزه علمیه وسازمان تبلیغات استان چهل سال مسول هستندویادشان رفته مبلغ دین هستن !؟! وضعیت اعتقادی جوانان وحجاب زنان سطح استان رامی بینیم شرم میکنیم !؟همه کم کاری وعملکردانان بوده چرا!؟,آقایان حال
ندارندحتی د ربحث شهدای روحانی کارفرهنگی وبه مردم معرفی کنند
0
0