۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۱۰۷
عضو اتاق تبلیغ خراسان تبیین کرد؛

ایجاد تفرقه و نا امنی، حربه همیشگی دشمنان در مواجهه با اسلام

ایجاد تفرقه و نا امنی، حربه همیشگی دشمنان در مواجهه با اسلام
خراسان رضوی - حجت الاسلام مقری گفت: جنگ روانی، شکنجه و کشتار، محاصره اقتصادی، ایجاد ناامنی و ناامیدی و ترس از شیوه های مشترک دشمنان پیامبر(ص) و انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مقری، عضو اتاق تبلیغ خراسان امروز در حرم مطهر رضوی به مقایسه شگردهای دشمن در دشمنی با جامعه زمان پیامبر(ص) و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان ما همان کارهایی را کردند که دشمنان پیامبر(ص) کردند.

وی با اشاره به هم گونی اقدامات دشمن علیه نبی اکرم و دشمنان انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در این 40سال انقلاب اسلامی ایران صدها توطئه و خیانت گوناگون را از دشمنان دیده است که همه آن ها در زمان پیامبر(ص) رخ داده است.

حجت الاسلام مقری جنگ روانی را از جمله اقدامات مشترک دشمنان پیامبر(ص) و انقلاب اسلامی ایران بیان و ابراز کرد: پیامبر وقتی مبعوث به رسالت شدند، جنگ روانی و تبلیغاتی برای این که ایشان را از میدان خارج کنند از اولین اقدامات دشمنان پیامبر(ص) بود، دشمنان حضرت را به مسخره می کردند و ایشان را ساحر و مجنون می خواندند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان با اشاره به آیه 51 و 52 سوره قلم، گفت: دشمنان پیامبر(ص) را مجنون می خواندند چون می خواستند منطق پیامبر(ص) را از سکه بیندازند، دشمن با شخص پیامبر(ص) مشکل نداشت بلکه با پیام و اندیشه ایشان مخالف بود، خداوند در آیه 52 سوره قلم از اندیشه و سلامت کلام و پیام پیامبر(ص) دفاع و بیان می کند که این عالی ترین تذکر برای بشریت است تا بشری که کرامت و منزلت خود را از یاد برده است در پرتو این کتاب به یاد بیاورد.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران نیز 40 سال رادیوهای بیگانه و شبکه های مختلف اقدام به تهمت علیه جمهوری اسلامی کردند و انقلاب را عقب مانده، متحجر، مخالف مدرنیته و شادی و پیشرفت خواندند تا محتوای انقلاب را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام مقری شکنجه و کشتار را از دیگر شیوه های مشترک دشمنان پیامبر(ص) و انقلاب اسلامی بیان و ابراز کرد: در زمان پیامبر(ص) دشمن آن قدر فشار و شکنجه را زیاد کردند و دشمنان انقلاب نیز در سال های جنگ و روزهایی که منافقین در خانه های تیمی با هدایت دشمن جنایت می کردند، می کشتند تا جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند؛ 17 هزار شهید به دست منافقین کشته شد و با انواع و اقسام شکنجه در تلاش برای مانع شدن از توسعه انقلاب شوند و اگر علت کار آن ها را می پرسیدیم همان جواب ابولهب را می دادند.

کارشناس مذهبی محاصره اقتصادی را از دیگر شگردهای مشترک دشمنان بیان و اظهار کرد: پیامبر(ص) سه سال در شعب ابیطالب در محاصره اقتصادی بود، ما نیز 40 سال در تحریم هایی قرار داریم که برخلاف قانون هایی است که خود آن ها نوشته اند.

وی افزود: ایجاد ناامنی و رعب و وحشت بین مردم از دیگر شگردهای دشمنان پیامبر(ص) و انقلاب است، وقتی پیامبر از مکه به مدینه مهاجرت کرد برای این که مانع از سرو سامان گرفتن حکومت پیامبر شوند اقدام به ایجاد ناامنی کردند تا جایی که بعد از سه سال پیامبر(ص) تصمیم گرفت وارد میدان شود و سه جنگ بدر و احد و احزاب رخ داد.

حجت الاسلام مقری بیان داشت: در انقلاب اسلامی ایران نیز دشمنان تلاش کردند تا ایجاد ناامنی کنند، در سال 58 نیز در کشور ما منافقین قبل از این که دست به کشتار بزنند اقدام به ایجاد ناامنی مانند آتش زدن مساجد، حسینیه ها و خرمن های گندم و غیره می کردند و با هدف این که نگذارند انقلاب سر و سامان بگیرد و مردم دچار یأس و ناامیدی شوند.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا، گفت: این مردک یاوه گو گفته است:«نظام ایران باید از درون تغییر کند و ما امید داریم که از داخل ایران ما را کمک کند.» بعد پیامبر(ص) نیز حکومت شکل اسلامی بود اما از درون تغییر کرده بود، ظاهر اسلام را گذاشتند بماند و از داخل آن اسلام من درآوردی ساخته شد حال نیز دشمنان انقلاب به دنبال این هستند تا انقلاب هویت و ماهیت خود را از دست بدهد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات