۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۶۶۱۳۶
امام جمعه لالی:

مسؤولان نگاه خود را معطوف جوانان و ظرفیت‌های داخلی کنند

مسؤولان نگاه خود را معطوف جوانان و ظرفیت‌های داخلی کنند
خوزستان - حجت الاسلام گرمسیری گفت: مسؤولان می‌توانند از استعداد جوانان در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور حمایت کنند.
حجت الاسلام محمد گرمسیری، امام جمعه لالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عامل اقتدار فرهنگی ملت را گسترش فرهنگ اهل بیت در سطح جامعه خواند و بیان داشت: فرهنگ اهل بیت و دفاع مقدس باید در سطح جامعه گسترش پیدا کرده و نیرو‌های مخلص به عنوان الگو برای جوانان معرفی شوند.

امام جمعه لالی در رابطه با تقویت فرهنگ ملی با بهره گیری از توانمندی‌های جوانان، خاطرنشان کرد: همراهی مسؤولان در کنار مردم، همچنین آشنایی جوانان با فرهنگ حسینی و اسلامی لازمه تقویت فرهنگ ملی است.

حجت الاسلام گرمسیری با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور افزود: اگر بخواهیم اقتصادمان را پویا و مولد کنیم و در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم راهی جز توجه به ظرفیت‌های داخلی نداریم.

وی محصول نگاه به خارج را ضعف اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی دانست؛ همچنین راه حل گذر از مشکلات اقتصادی را واگذاری این بخش به مردم خواند و گفت: در این زمینه طرح‌های پیشنهادی باید زودبازده باشد؛ که باعث فرسایش و ناامیدی مردم نشوند.

امام جمعه لالی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی جهت توسعه و بی نیازی کشور از واردات اظهار داشت: اگر مسؤولان نگاه خود را معطوف استعداد جوانان، نعمت آب و زمین در بخش کشاورزی کنند؛ می‌توان اقتصاد قوی را با استفاده از این ظرفیت‌های داخلی ایجاد کرد.

حجت الاسلام گرمسیری عامل پیروزی در جنگ را فعال کردن بسیج عنوان کرد و با اشاره به توانمندی کشور در بحث دفاعی افزود: اگر دشمن ما نا امید از مسئله نظامی است و تمام هجمه‌ خود را متمرکز بخش فرهنگی کرده این است که ما توانستیم دفاع خود را قدرتمند کنیم.

وی در پایان تقویت اتحاد بین مردم و مسؤولان را رمز موفقیت ملت دانست و گفت: لازمه رسیدن به اقتدار ملی و ثبات اقتصادی ایجاد ارتباط قوی بین مردم و مسؤولان است؛ مسؤولان باید مشکلات مردم را ببینند و در جهت رفع آن تلاش کنند./۹۴۵۴/ت210/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
صدرصد
0
0