۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۶۳۷۸
در حرم مطهر رضوی؛

پیکر حجت الاسلام والمسلمین دیانی تشییع و خاکسپاری شد

پیکر حجت الاسلام والمسلمین دیانی تشییع و خاکسپاری شد
خراسان رضوی - پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید دیانی، استاد اخلاق پیش از ظهر امروز در حرم مطهر رضوی تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید دیانی، استاد اخلاق و مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) پیش از ظهر امروز در حرم مطهر رضوی تشییع وبه خاک سپرده شد.

مراسم وداع با این عالم ربانی صبح امروز در مدرسه امام باقر(ع) انجام شد و در ادامه پس از اقامه نماز به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حرم رضوی به خاک سپرده شد.

مراسم ترحیم این استاد درس اخلاق(برادران و خواهران) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه عالی نواب و فردا دوشنبه از ساعت 14:30 تا 16:30 در مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) برگزار می شود.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین  عبدالمجید دیانی، استاد حوزه علمیه خراسان و مؤسس مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) و از دلدادگان مخلص حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری بود، وی 25 مهر همزمان با سالروز ارتحال رسول گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع) درسن ۸۰ سالگی پس از تحمل چند سال بیماری به علت سرطان درگذشت.

به گفته خود ایشان تأسیس مدرسه استیجاری در سال هزار و سیصد و پنجاه و دو و کارهای عمرانی از قبیل تأسیس و تکمیل و تعمیر و تجدید بناهای مساجد و حسینیه در دوران تبلیغ از جمله فعایت های وی است./864/پ210/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
خدا رحمتشون کنه همه دارن می میرن
0
0
يحيى ابراهيمي
Netherlands
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
خداوند ايشانرا غريق رحمت كند آدم خوبى بود من ايشانرا از نزديك ميشناختم انسان متدينى بود
0
0