۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۶۴۰۹

برگزاری آیین افتتاحیه همایش هوش مصنوعی با حضور آیت الله رئیسی

برگزاری آیین افتتاحیه همایش هوش مصنوعی با حضور آیت الله رئیسی
آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی با سخنرانی رییس قوه قضائیه و جمعی از مدیران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی با سخنرانی آیت‌الله رئیسی رییس قوه قضائیه و جمعی از مدیران ارشد، یکشنبه چهارم آبان‌ماه در مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار می شود.

براساس این گزارش، همایش هوش مصنوعی و علوم انسانی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور حدود 70 نفر از مدیران مراکز علمی-تحقیقاتی حوزوی و دانشگاهی و جمعی از فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه همراه با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوش مصنوعی در تولید دانش اسلامی و با رونمایی از جدیدترین دستاوردهای علمی و فنی در زمینه پژوهش علوم اسلامی کار خود را آغاز خواهد کرد.

علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی همایش به نشانی www.aiisc.ir ضمن اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای همایش به محتواهای مرتبط و درگاه‌های پخش زنده افتتاحیه و کمیسیون‌های ارائه مقالات همایش بر بستر فضای‌ مجازی دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است، پیش از این بنا بود افتتاحیه همایش 27 مهرماه 1399 برگزار شود اما با نظر شورای سیاست‌گذاری همایش، به 4 آبان ماه تغییر یافت.

لازم به ذکر است، مشروح این مراسم به‌صورت زنده از شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

همچنین آیت الله اعرافی به عنوان رییس همایش هوش مصنوعی امروز به مناسبت برگزاری این همایش پیامی صادر کرد است که علاقه مندان جهت مشاهده آن می توانند به اینجا مراجعه کنند./1324/ت304/ف

ارسال نظرات