۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۶۶۱۷۷
به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی؛

دومین جشنوراه دین و فضای مجازی برگزار می‌شود

دومین جشنوراه دین و فضای مجازی برگزار می‌شود
دومین جشنواره دین و فضای مجازی با موضوع «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی» به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدحسن ذبیح نیا در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، از برگزاری دومین جشنواره دین و فضای مجازی با موضوع «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی» خبرداد و گفت: این جشنواره به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره دین و فضای مجازی در زمینه شرایط شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: این جشنواره محدودیت خاصی ندارد و شرکت برای همه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان آزاد است.

وی با بیان این که دومین جشنوراه دین و فضای مجازی در زمینه آیات و روایات مرتبط با فضای مجازی است، به محورهای همایش اشاره کرد و افزود: زندگی مؤمنانه در شبکه های‌اجتماعی، زندگی مؤمنانه و بازی های رایانه ای، هویت مؤمنانه در فضای مجازی، محتوای مؤمنانه در فضای مجازی و کسب و کار مؤمنانه در فضای مجازی از محورهای این همایش است.

مسؤول واحد رویدادهای علمی دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی ادامه داد: آموزش ‌و یادگیری مؤمنانه درفضای‌مجازی، مصرف مؤمنانه در فضای مجازی، نظارت مؤمنانه بر فضای مجازی، اینترنت اشیاء در خدمت زندگی مؤمنانه، زندگی مؤمنانه و هوش مصنوعی، فناوری‌های مؤمنانه، نرم افزارهای مؤمنانه همچنین جستجوها و جستجوگرهای مؤمنانه از محورهای دومین همایش دین و فضای مجازی به شمار می روند.

وی در زمینه مهلت و  شیوه ارسال آثار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال آثار خود تا 15 آبان ماه به بخش «جشنواره زندگی مؤمنانه» در وبگاه پژوهشگاه فضای مجازی به نشانی http://csri.majazi.ir/ مراجعه کنند؛ همچنین می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شناسه @oisc_rooydad ارسال کنند.

حجت الاسلام ذبیح نیا در پایان خاطرنشان کرد: بعد از داوری آثار از سوی هیأت داوران، به نفر اول 5 میلیون تومان، نفر دوم 3 میلیون تومان، نفر سوم 2 میلیون تومان و نفرات برگزیده (چهارم تا دهم) هر کدام 1 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در دومین جشنوراه دین و فضای مجازی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09187070530 تماس بگیرند یا به ایدی جشنواره به نشانی @oisc_rooydad پیام دهند./1324/ت302/ق

ارسال نظرات