۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۶۶۵۷۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت خواهران مبلغ در مسابقه تفسير قرآن کریم

شرکت خواهران مبلغ در مسابقه تفسير قرآن کریم
لرستان - عزیزی از برگزاری مسابقه تفسير قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: مبلغان خواهر حوزه علمیه می توانند در این دوره از مسابقات شرکت نمایند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای ترویج و توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم مسابقه تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره از مسابقات قرانی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روحانیون مستقر، مبلغان خواهر و برادر و خانواده های  آنان می توانند در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کنند.

عزیزی بیان داشت: تفسیر سوره مبارکه لقمان، سوره فجر، سوره مبارکه محمد(ص)، سوره حجرات و سوره نور محورهای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی است.  

وی ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی را لازمه ارتقای معنویت و هدایت دینی جامعه خواند و گفت: فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در این زمینه نقش آفرین است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در جامعه امری مهم برای تربیت نسل نو و مقابله با هجمه نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی و تربیتی است.

عزیزی بیان کرد: تربیت دینی و اسلامی فرزندان نیاز جامعه امروز برای جلوگیری از رواج آسیب ها و مقابله با هجمه های فرهنگی است و این مهم در تحکیم بخشی بنیان خانواده نیز نقش آفرین است./9451//310/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات