۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۶۶۵۸۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برقراری امنیت لازمه توسعه مسائل اقتصادی و رشد فرهنگی است

برقراری امنیت لازمه توسعه مسائل اقتصادی و رشد فرهنگی است
لرستان - حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به نقش آفرینی پلیس در برقراری امنیت گفت: برقراری امنیت لازمه توسعه مسائل اقتصادی و رشد فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی ۵۰۰ شهید در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان نیروی انتظامی را مظهر اقتدار خواند و عنوان کرد: امنیت و آسایش ایجاد شده در کشور مرهون رشادت‌ها و ایثار نیروهای انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به برخورد پلیس با مجرمین براساس قانون افزود: ایستادگی نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلان نظم و امنیت قابل تحسین است.

وی بر ضرورت تأمین امنیت در فضای مجازی تأکید کرد و گفت:  از وقوع جرم در فضای مجازی و خرید و فروش سلاح در این فضا باید جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید قدر امنیت جامعه امروز را بدانیم، یادآور شد: هرگونه رشد و تحول در جامعه در سایه امنیت پایدار اتفاق می افتد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی به عملکرد خود دقت بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: نیروی انتظامی با توجه به ارتباط مستقیمی که با مردم دارد، عملکرد آن زیرنظر است./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات