۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۶۶۶۶۸

انتشار کتاب «نفوذ از منظر قرآن»

انتشار کتاب «نفوذ از منظر قرآن»
مدیر کانون حضرت علی‌اکبر (ع) شهر پارسیان گفت: کتاب«نفوذ از منظر قرآن» توسط این کانون به چاپ رسیده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «حسین عبدالهی» در گفتگویی از بندرعباس، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در دهه اول و دوم محرم به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

وی با اشاره برگزاری مسابقه پیامکی در هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: وصیت نامه شهدا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شد و در پایان مسابقه‌ای در این زمینه برگزار و از افراد برتر تقدیر شد.

مدیر کانون حضرت علی‌اکبر (ع) شهر پارسیان ادامه داد: نشست‌های ویژه‌ای برای جوانان و نوجوانان عضو کانون در فضای باز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

عبدالهی با اشاره به کمک گروه‌های جهادی، بیان داشت: تیمی 10 نفره از اعضای کانون علی اکبر (ع)، وظیفه ضد عفونی مسجد و معابر عمومی را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به اقدامات شاخص کانون علی‌اکبر (ع) طی دو سال گذشته، اظهار کرد: یادواره هزار و 500 شهید استان هرمزگان با حضور سردار ترابی توسط کانون مسجد برگزار شد که با استقبال بسیار گسترده مردم همراه بود.

مدیر کانون حضرت علی‌اکبر (ع) شهر پارسیان تشریح کرد: در راستای اجرای طرح رزمایش همدلی، طی سه مرحله بسته‌های معیشتی شامل مرغ، برنج، ماکارونی و رب گوجه در میان نیازمندان توزیع شد که در هر مرحله بالغ بر 40 بسته به دست نیازمندان منطقه رسید.

عبدالهی با اشاره به تالیف کتاب در زمینه دینی، گفت: کتابی با عنوان «نفوذ از منظر قرآن» را در تعداد پایین چاپ کرده‌ام. حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان برای چاپ این کتاب، باعث استقبال خوب مردم خواهد شد./826/د102/ق

ارسال نظرات