۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۶۷۰۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مبارزه با فساد مطالبه جدی مردم است

مبارزه با فساد مطالبه جدی مردم است
حجت الاسلام قریشی گفت: مبارزه با مفاسد، مطالبه جدی مردم ‌است و باید این مبارزه استمرار داشته باشد و اگر این روند قطع شود باعث ناامیدی در بین مردم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار حسین مهدوی، قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته، اقدامات قوه قضائیه را موجب جلب اعتماد عمومی مردم دانست و گفت: حضور ریاست محترم قوه قضائیه و پیگیری مشکلات قضائی و اقتصادی در استان ها موجب جلب اعتماد عمومی و گسترش امید در برخورد با مفاسد اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: مردم استان آذربایجان غربی و همه ما منتظر سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان هستیم و امیدواریم با بهبود شرایط، شاهد این اتفاق مبارک باشیم که یقینا حضور ایشان و رسیدگی به مسائل مختلف باعث خیر و برکت در استان خواهد بود تا با عنایات الهی و پیگیری های مسئولین ارشد قوه قضائیه، مشکلات و موانع قضایی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی استان حل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تجلیل از اقدامات جدی قوه قضائیه در مبارزه با فساد، بیان داشت: مبارزه با مفاسد مطالبه جدی مردم ‌است و باید این مبارزه استمرار داشته باشد و اگر این روند قطع شود باعث ناامیدی در بین مردم خواهد شد، لذا ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته توجه به استمرار مبارزه با فساد در تمامی حوزه ها باید جزء اولویت های همیشگی این قوه باشد.

وی افزود: متأسفانه تبلیغات سوء و نادرست استکبار و رسانه های غربی در خصوص وجود فساد گسترده در نظام اسلامی باعث ناامیدی و بدبینی مردم شده است که با اقدامات قوه قضائیه در این حوزه در  دیدگاه عمومی تأثیر بسیار مطلوبی داشته و یقینا مبارزه با فساد دل مردم ‌را بیش از پیش قرص خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه سخنان خود به روند اطاله دادرسی و طولانی بودن زمان رسیدگی به پرونده های قضائی اشاره کرد و گفت: تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضائی بسیار مهم است که در سال های گذشته اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته که جای تقدیر دارد ولکن باید برنامه های منسجم تر و دقیق تری برای چابک سازی سیستم قضائی در کشور اتخاذ شود تا میزان پرونده های قضائی در کشور کاهش پیدا کند.

ارسال نظرات