۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۶۶۷۷۴
رهبران دینی پاکستان:

تکفیری‌ها ضربه سنگینی به کشور زدند

تکفیری‌ها ضربه سنگینی به کشور زدند
رهبران دینی پاکستان گفتند: اتحاد امت ضرورت فوری است، ماه ربیع الاول ماه وحدت و یکپارچگی است و در این ماه برای اتحاد امت بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، کنفرانس خبری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل حزب مجلس وحدت پاکستان، ثاقب اکبر دبیر شورای همبستگی ملی پاکستان، مفتی گلزار احمد نعیمی رئیس اهل حرم پاکستان، پیر سید صفدر گیلانی در خانه مطبوعات اسلام آباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این کنفرانس خبری گفت: اتحاد امت ضرورت فوری است، ماه ربیع الاول ماه وحدت و یکپارچگی است و اگر ما با اخوت و وحدت زندگی کنیم هیچ قدرتی نمی تواند به پاکستان نگاه چپ کند.

وی با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: اتحاد بین المسلمین نه فقط ضرورت کشور بلکه یک امر واجب است که برای تحقق آن همه باید باهم تلاش کنند و ذات گرامی پیامبر اسلام (ص) محور وحدت میان مسلمانان است، مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این ماه سمینار و کنفرانس های متعددی با محوریت وحدت مسلمین برگزار خواهد کرد.

لیاقت بلوچ نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان هم در این کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: با توطئه تفرقه افکنی دشمنان داخلی و خارجی باید با هم مبارزه کنیم، تکفیریها ضربه سنگینی به کشور زدند، با قدرت هایی که می خواهند با تفرقه مذهبی کشور را آتش بزنند باید با دانش و بصیرت مبارزه کرد.

وی شورای همبستگی ملی پاکستان را یک زمینه خوبی برای مبارزه با تفرقه مذهبی اعلام کرد و بیان کرد: در شورای همبستگی ملی پاکستان از همه مذاهب اسلامی نماینده و روحانیون برجسته کشور حضور دارند و مبارزه با تکفیری ها بسیار راحت است.

دکتر ابوالخیر زبیر رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان با بیان اینکه جشن میلاد النبی ص را تمامی مردم پاکستان جشن خواهند گرفت گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیاندازد، مسلمانان با بصیرت خود توطئه دشمن را ناکام سازد، ما با حضور در مراسمات مختلف مذاهب اسلامی پیام وحدت و همدلی را ترویج داده ایم و همواره تلاش کردیم که کسی از فعل و صحبت ما دلخور نشود./د102/ف

ارسال نظرات