۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۶۶۹۳۲
جامعه روحانیت مبارزه ساری در بیانیه ای اعلام کرد؛

روحانیت اصیل و انقلابی در برابر تحریف، انحراف و فتنه سکوت نخواهد کرد

روحانیت اصیل و انقلابی در برابر تحریف، انحراف و فتنه سکوت نخواهد کرد
مازندران - جامعه روحانیت مبارز شهرستان ساری در بیانیه ای اعتراضی نسبت به اظهارات تحریف گرایانه یکی از روحانیان برجسته ساری واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، جامعه روحانیت مبارز شهرستان ساری در بیانیه ای که یک نسخه آن در اختیار دفتر خبرگزاری رسا در استان قرار گرفت نسبت به اظهارات تحریف گرایانه یکی از روحانیان برجسته ساری واکنش نشان داد.
 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَاتلُ عَلَیْهِمْ نَبَاَ الَّذى آتَیْناهُ آیاتِنا فَانْسَلَخَ مِنْها فَأَتْبَعَهُ الشَّیْطانُ فَکانَ مِنَ الْغاوینَ» (سوره اعراف، آیه 175)
 
امروز، پس از سال ها جهاد و مبارزه روحانیت اصیل و انقلابی دوشادوش ملت و امام و رهبر عزیز و تقدیم هزاران شهید روحانی و طلبه، استان مازندران سربلند در همه عرصه های مقاومت و افتخار ایستاده است و مفتخر است که نخستین شهید روحانی دفاع مقدس، شهید سلیمانی فرد از او است و نخستین شهید روحانی مدافع حرم، شهید مالامیری هم از او است. چند روزی نگذشته است که فضای استان معطر به حضور ابدان مطهر ۵ مسافر بهشتی خان طومان گشته است. همگان حماسه حضور مردم شریف و رنج کشیده شهر و روستا این دیار را در راهپیمایی ها و انتخابات های شکوهمند این سال ها دیده اند، جفای بزرگی در حق این ملت و انقلابش روا می دارند کسانی که عمداً یا جهلاً بر آرمان های بلند این مردم می تازند!
 
با کمال تاسف چندی قبل شیخ مرتضی صدوقی آهنگر کلائی، پیشنماز یکی از شبستان های مسجد جامع ساری در خلال سخنرانی خود مطالبی را ایراد نموده که موجب وهن اسلام، انقلاب و ولایت مطلقه فقیه گردیده است، از انفکاک اسلام اصیل ۸۰۰ ساله با اسلام ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تا زیر سوال بردن علمیت امامین انقلاب، القای یاس و ناامیدی به جامعه، نامطلوب خواندن آینده انقلاب و انتساب به جهنم رفتن مسیر انقلاب اسلامی، القای مخالفت قاطبه علما و مراجع با عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی از جمله افترائات و توهین های نامبرده در سخنرانی مذکور است، که در صفحه رسمی منتسب به ایشان منتشر گردید و از همگان خواست تا این پیام را به مردم و به ویژه جوانان برسانند!!
 
گرچه تورم و گرانی موجود، معیشت مردم به خصوص اقشار کارگری و ضعیف شهرمان را رنج می دهد و مایه نگرانی همه به خصوص جامعه روحانیت که در متن جامعه و در کنار مردم قرار دارند، شده است و باید دولت و مسؤلین ذیربط در رفع آن نهایت تلاش خود را مصروف دارند و به مردم پاسخ بگویند؛ اما به بهانه دفاع از مردم به باورهای مردم خیانت کردن، بدعت خواندن نظام چهل ساله اسلامی که الهام گرفته و پرتوی از همان اسلامی است که آل محمد علیهم السلام در طول 250 سال مبارزه در مقام تحقق آن بودند و علمای شیعه از آغازعصر غیبت تا عصر حاضر به دنبال پیاده سازی و عینیت بخشی آن بوده اند، زیر سؤال بردن نظام دینی، ولایت و زعامت جامعه که صیانت از آن خون بهای شهیدان راه فضیلت می باشد، اولاً تحریف آموزه های اسلامی و ثانیاً گناهی نابخشودنی است که مستلزم استغفار به درگاه الهی و اعتذار از مردم، خانواده های شهدا و روحانیت انقلابی است.
 
جامعه روحانیت مبارز ساری، ضمن محکومیت و اعلام انزجار عمیق از این موهومات، و تجدید پیمان مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی و امام خامنه ای دامت برکاته و شهدای گرانقدر، از مواضع شجاعانه، به موقع و بصیرتبخش حضرت آیت الله محمدی لایینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران، در خطبه های نماز جمعه اخیر مرکز استان حمایت و سپاسگزاری می نماید.
 
بدیهی است که روحانیت اصیل و انقلابی، لحظه ای با تحریف و انحراف و فتنه کنار نیامده و نخواهد آمد و در این مسیر از هیچ مبارزه ای فروگذار نخواهد کرد و به مسولین استان متذکر می گردد که به وظیفه دینی و انقلابی خویش عمل نمایند. والسلام علیکم و رحمه الله/950/د102/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
انگار همه با هم شروع کردن دقت کردید
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
باسلام و درود بر علماء عزیز و بزرگوار مازندران و عموم شیر مردان و زنان فهیم آن سامان که با قدرت در برابر هر گونه تحریف ایستاده اند ضمن قدر دانی و تشکر از این همت والایشان .لازم است به کسانی که مرتکب اشتباه در در ک و فهم درست مسائل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شده و خواسته یا نا خواسته در جهت خوشنودی دشمنان اسلام حرف می زنند بگوئیم : میازار خود را بدون ثمر __بخواستت تو هر گز بجان قمر __نخواهی رسید با روش های بد __فقط می کنی راه خود را تو سد __نگردد گشاد هیچگه سفره ات __به باز کردن بی جهت حفره ات __همان حفره ای را که نامش دهان __گذاشتی ، گشاد کرده ای چون جهان __چه سودی از این گفته های چرند؟__کجا عاقلان یاوه ها می خرند ؟__برو در ره عاقلان ای پسر __مینداز خود را بهیچ درد سر __دو صد سال اگر اینچنین سر کنی __به پو چی حیاتت هدر می کنی __بدان سفره ات تنگتر می شود __امورت همه لنگ تر می شود .
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
متأسفانه گاهی پیدا می شوند کسانی که دانسته ، یا نا دانسته و بدون توجه ، در جهت اهداف باطل دشمنان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی قرار می گیرند و این دور از انتظار نیست ، مهم همین است که بحدالله تعالی سنگر الهی نیز همواره، پاسداران لایق و شجاع و هوشیار خود را داشته است که در برابر دشمنان ، مثل کوه ، می ایستند . اما زبان حال آن افراد این است که : فتوی دهندگانیم با میل خویش یا را __گر چه خلاف شرع است ، تأئید کن تو مارا __از حد آن گلیمت بگذار برون تو پارا __بر جهل خود بیفزا ، کز آن شوی تو دارا __هر گز مباد بیابی حکم دین خدا را __ما را نبلاید اصلاََ باعقل کنیم مدارا .
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
با سلام و احترام بر سروران عزیزم در وب سایت وزین رسا و تشکر از محبت شمابزرگوا ران به این بنده ی حقیر ، استدعادارم مقر ر فرمائیددو کلمه ی «بحمدالله » و « نباید » را که سهواََ «بحدالله» و «نبلاید » نوشته ام ، اصلاح شود . ممنونم، با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
0
0