۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۶۶۹۳۴
وزیر امور مذهبی پاکستان:

حمایت رییس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اسلام احمقانه و مجرمانه است

حمایت رییس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اسلام احمقانه و مجرمانه است
پیر نور الحق قادری گفت: بیانیه غیر عاقلانه رییس جمهور فرانسه از توهین پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم احمقانه و مجرمانه است، کشورهای اسلامی باید جدی پیگیری کنند. 

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، پیر نور الحق قادری در واکنش به حادثه قتل معلم تاریخ فرانسوی را محکوم کرد و بیان داشت: بیانیه غیر عاقلانه رئیس جمهور فرانسه از توهین پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم احمقانه و مجرمانه است، کشورهای اسلامی باید جدی پیگیری کنند. 

پیر نور الحق قادری اظهار داشت: اینگونه اهانت ها، احساسات میلیون ها مسلمان را در جهان جریحه دار می کند و به واکنش ها و پیامد هایی منجر می شود که قابل کنترل نیست.

لازم به ذکر است که ساموئل پاتی ۴۷ ساله معلم تاریخ فرانسوی موقع تدریس درس تاریخ و جغرافیا اقدام به نشان دادن کاریکاتور توهین آمیز علیه نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلّی الله علیه و آله و سلم) نموده و در مقابل دانش آموز مسلمان در واکنش به این اقدام او را به قتل رسانده است.

همچنین امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در واکنش به این اقدام، آن را تروریسم اسلامی توصیف کرده و هیچ اشاره ای به اقدام معلم در نشان دادن کاریکتاتور توهین آمیز نداشته است./د102/ف

ارسال نظرات