۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۶۶۶۸۵۹
امام جمعه کانبرا استرالیا:

هفته وحدت پاسخ کوبنده ای به دشمنان شیعه و سنی است

هفته وحدت پاسخ کوبنده ای به دشمنان شیعه و سنی است
امام جمعه کانبرا استرالیا با اشاره به توطئه دشمن علیه امت اسلام گفت: برگزاری هفته وحدت در دهه دوم ربیع الاول پاسخ کوبنده ای به دشمنان مشترک اهل‌تسنن و شیعیان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا در خطبه‌ جمعه این هفته، فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولات حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را تبریک و تهنیت گفت و ابراز داشت: مکارم الاخلاق یکی از اهداف بعثت رسول الله(ص) است.

وی با بیان این که منویات و آموزه‌های پیامبراعظم صلی الله علیه و آله وسلم، چراغ هدایت برای عموم جهان است، تأکید کرد: خداوند متعال حضرت محمد مصطفی(ص) را به عنوان راهنما و معلمی بی‌نظیر به مراه قرآن کریم کتاب هدایت بشریت فرستاد.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به این که تزکیه نفس و رهبری جامعه، نیازمند پیروی از آموزه های پیامبر اسلام(ص) است، بیان داشت: بشر برای نجات از چالش‌های ناشی از قدرت‌های استکباری و گمراهی، وحدت و همدلی را سرلوحه خود قرار دهد.

عضو مجمع علمای شیعه پاکستان، توهین به مقدسات اسلامی به ویژه قرآن کریم و شخصیت رسول اسلام(ص) را عمل شیطانی قدرت‌های استکباری دانست و تاکید کرد: تنها راه مقابله با این اعمال زیشت و ناپسند ترویج آموزه های اسلام ناب در جمع پیروان دیگر ادیان است.

وی با ادای احترام به شخصیت بی نظیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) افزود: برگزاری هفته وحدت در دهه دوم ربیع الاول پاسخ کوبنده ای به دشمنان مشترک اهل‌تسنن و شیعیان است./988/ت302/ق

ارسال نظرات