۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۴۱۴۱
روحانی هندی:

اتحاد مسلمانان، عامل ناکامی توطئه دشمنان اسلام است

اتحاد مسلمانان، عامل ناکامی توطئه دشمنان اسلام است
روحانی برجسته هندی و مبلغ کشورهای اروپایی و آمریکایی در سخنانی از وضعیت کشور پاکستان ابراز نگرانی کرد و مسلمانان این کشور را به اتحاد و آرامش فراخواند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابوالقاسم رضوی روحانی هندی ومبلغ کشورهای آمریکا و اروپا در سخنانی نسبت به وضعیت کشور پاکستان ابراز نگرانی کرد و مسلمانان این کشور را به اتحاد و آرامش فراخواند.

وی با بیان این که مسلمانان پاکستان بدانند که پشت ترویج اختلافات مذهبی و فرقه دست اسرائیل و عربستان سعودی پنهان شده است، تأکید کرد: پس از سوریه و عراق الان نوبت شما است لذا با هوشیاری کامل کشور را از مشکلات فعلی عبور دهید.

حجت الاسلام رضوی به اهمیت اتحاد اسلامی از نگاه قرآن و حدیث اشاره کرد و گفت: زمان آن رسیده است که مسلمانان اعم از شیعه و سنی با اتحاد خود، توطئه دشمنان اسلام را ناکام سازند، شیعه و سنی درگذشته حسینی بوده اند و در آینده نیز حسینی خواهند بود.

وی شیعه و سنی را دو دست دین مبین اسلام دانست و تاکید کرد: ماه محرم  وصفر، ماه پیروزی حسینیون پر یزید و افکار یزیدی است، لذا حسینیون یکبار دیگر با ایجاد اتحاد در صفوف خود، یزید وقت خود را به شکست روبرو کنند./988/ت302/ق

ارسال نظرات