۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۶۷۲۳۳
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

حرمت شکنی دولت فرانسه برای جلوگیری از موج اسلام گرایی است

حرمت شکنی دولت فرانسه برای جلوگیری از موج اسلام گرایی است
لرستان - حجت الاسلام شاملویی بااشاره به رشد روزافزون اسلام در کشورهای اروپایی گفت:اهانت و اصرار به اهانت در مجلات و رییس جمهور فرانسه برای جلوگیری از موج اسلام گرایی است.

حجت الاسلام احمد شاملویی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در زمینه اهانت رییس جمهور فرانسه به شخصیت پیامبر(ص) بیان داشت: اهانت و اصرار به اهانت در مجلات فرانسه و از طرف رییس جمهور فرانسه به دلیل رشد روز افزون آیین مقدس اسلام و از درون آن رشد روزافزون مذهب شیعه هستیم.

معاون آموزش حوزه علمیه دورود بیان کرد: نام گذاری اسم فرزندان به نام محمد و رشد این موضوع در کشورهای اروپایی و فرانسه به اندازه ای زیاد است که سردمداران آنها را به وحشت انداخته است.

وی به بحث عادی سازی و حرمت شکنی نسبت به مقدسات از سوی فرانسه اشاره کرد و افزود: عملکرد ضعیف دولت خارجه و دولت در برابر این توهین ها نشانه ضعف است.

حجت الاسلام شاملویی تصریح کرد: انتظار می رود دولت جمهوری اسلامی که خود را مدیر کشوری می داند که ام القرای اسلام است، باید از نظر قانونی، حقوقی و سیاسی اقدامات لازم را انجام دهند چراکه این سکوت در شأن جمهوری اسلامی نیست.

وی اظهار داشت: دولت فرانسه می خواهد با این اقدامات خود موج اسلام گرایی و غیرت دینی مسلمانان را کاهش دهد و ما باید در برابر این اقدامات بایستیم و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید خیزش صورت گیرد.

حجت الاسلام شاملویی با بیان اینکه این سکوت در برابر اهانت ها به ضرر اسلام است، گفت: باید در برابر اقدامات آنان که می خواهند جلوی رشد اسلام را بگیرند، اقدامات جدی و محکم صورت گیرد و ضعف در عملکرد دولت و کم بودن این غیرت دینی قابل قبول نیست./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات