۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۶۷۲۴۵
امام جمعه آغاجاری:

اهانت به پیامبر اسلام به ضرر هتاکان تمام خواهد شد

اهانت به پیامبر اسلام به ضرر هتاکان تمام خواهد شد
خوزستان - حجت الاسلام موسوی گفت: اهانت به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام (ص) در کوتاه مدت یا بلند مدت به ضرر هتاکان خواهد بود.
حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علت اصلی اهانت و جسارت به پیامبر اکرم (ص) را تاثیرگذاری نبی گرامی اسلام (ص) و اصل اسلام ناب محمدی در جوامع بین المللی امروز دانست و بیان داشت: اسلام ناب محمدی با جاذبه‌ای که در جوامع بین المللی پیدا کرده، مانع بزرگی برای تحقق نقشه‌ها  و رسیدن به منافع خباثت آلود لابی صهیونیست است.

امام جمعه آغاجاری با بیان اینکه این اهانت‌ها در کوتاه مدت یا بلند مدت به ضرر هتاکان ساحت مقدس رسول اکرم (ص) خواهد بود، عنوان داشت: هر زمان که شیاطین حس کردند اثرگذاری اسلام در خصوص تحقق اهداف آن‌ها بیشتر شده راه اهانت را در پیش گرفتند؛ شیاطین بدانند در نهایت این اهانت‌ها به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی در خصوص ارتباط هتک حرمت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) با اهداف شوم صهیونیسم تصریح کرد: لابی صهیونیسم در آمریکا به دنبال عادی سازی روابط با کشور‌های منطقه و عربی هستند؛ مانع اصلی این کار تفکرات اسلام ناب و جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه تصور باطل این افراد این است که این اهانت‌ها مهر عبور برای گذر از اسلام و پیامبر اکرم (ص) است، افزود: تاریخ نشان داده که اهانت‌ها و جسارت‌ها خدشه ای به اسلام وارد نمی کند بلکه نور اسلام در دل مسلمانان شعله ورتر می‌شود؛ نور محبت نبی گرامی اسلام (ص) با این اهانت‌ها در دل مسلمانان هرگز خاموش نخواهد شد.

امام جمعه آغاجاری در خصوص وظیفه جهان اسلام در رابطه با این گونه اهانت‌ها ادامه داد: هر شخص با هر جایگاهی اگر خود را مسلمان و پیرو پیغمبر می‌داند؛ پشت تریبون، قلم به دست و با اموال و تجارتی که در دست اوست، موظف است به این اهانت‌ها واکنش نشان دهد.

وی در پایان گفت: ملسمانان باید با محکومیت این اقدام به خصوص در قلب اروپا و فرانسه مسلمانی خود را به جهان در رابطه با این عمل خباثت آلود نشان دهند./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات