۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۶۷۲۹۳
نائب رییس وفاق المدارس الشیعه پاکستان:

اهانت به مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان را تحمل نخواهیم کرد

اهانت به مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان را تحمل نخواهیم کرد
حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی گفت:بیانیه ی رئیس جمهور فرانسه ضد قوانین بین المللی است و سازمان‌ ملل درباره این قانون شکنی به طور جدی پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رییس وفاق المدارس الشیعه پاکستان و شورای همبستگی ملی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) گفت: اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را هرگز تحمل نخواهیم کرد، بیانیه رییس جمهور فرانسه ضد قوانین بین المللی است و سازمان‌ ملل درباره این قانون شکنی به طور جدی پیگیری کند.

وی افزود: توهین به مقدسات اسلامی برای غربی ها یک فعل عادی شده است و این عمل جرم نابخشودنی است و توهین کنندگان هرگز نمی تواند از عذاب الهی و امت اسلامی فرار کند و مردم با شعور جهان باید فرق بین توهین و تنقید را تشخیص داده و به مقدسات مذاهب دیگر احترام بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با بیان اینکه آتشی که با توهین مذهبی روشن می شود غیر قابل کنترل است گفت: احترام به مقدسات مذاهب دیگر شرط اساسی برای امنیت در جهان است اما عرب هميشه ضد آن عمل کرده است، از رهبران مسیحی می خواهیم که به دولتمردان و مردم خودشان بگویند پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم از حضرت عیسی (ع)، حضرت موسی (ع) و تمامی انبیا‌‌ افضل است و نباید به ایشان توهین کند. 

وی در پایان گفت: از کشورهای اسلامی، دولتمردان و مراکز دینی و رهبران سیاسی می‌خواهیم که علیه توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با تمام قدرت بایستد./ت302/ف

ارسال نظرات