۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۶۷۳۱۰
دبیرکل نُجَباء در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس؛

با پروژه ضدفرهنگی واشنگتن مقابله می‌کنیم

با پروژه ضدفرهنگی واشنگتن مقابله می‌کنیم
شیخ اکرم الکعبی در دیدار با حجت‌الاسلام علی شیرازی اقدامات ضدفرهنگی سفارت آمریکا در بغداد تحت پوشش فعالیت‌های مدنی را تشریح کرد و از مقابله جنبش نُجَباء با این پروژه گفت.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در جریان سفر به تهران با نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در ملاقات با حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» ضمن تشریح اقدامات ضدفرهنگی دولت ایالات‌متحده در عراق، اظهار داشت: سفارت آمریکا با ایجاد بیش از ۱۲۰ سازمان به‌اصطلاح مردم‌نهاد (NGO) در پوشش فعالیت مدنی، کنشگران اجتماعی و مطبوعاتی را تحت آموزش‌های هدفمند قرار داده و آنان را در رسانه‌های مختلف به خدمت گرفته است تا مروّج سیاست‌های واشنگتن باشند.

به‌گفته وی، دولت آمریکا مهره‌هایی را انتخاب و برای گذراندن دوره‌های تکمیلی به خاک ایالات‌متحده منتقل می‌کند تا کاملا با سبک زندگی غربی خو بگیرند؛ تعدادی را نیز با اهداف مشابه، به کشورهای هم‌پیمان خود در منطقه مانند اردن انتقال می‌دهد.

دبیرکل نُجَباء با تأکید بر اینکه مقابله فرهنگی با این پروژه را ضروری می‌دانیم، خاطرنشان ساخت: جنبش نُجَباء نه‌تنها یک گروه مقاومت نظامی، بلکه در عرصه مقاومت فرهنگی نیز در تمام خاک عراق ـ به‌جز اقلیم کردستان و برخی مناطق سنی‌نشین ـ فعال است.

شیخ اکرم الکعبی در همین زمینه افزود: مقاومت اسلامی نُجَباء دارای مراکز آموزشی، مؤسسات اجتماعی، مؤسسات خیریه، مراکز مطالعاتی، رادیو و شبکه ماهواره‌ای است./د102/ف
ارسال نظرات