۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۶۶۰۹۰
در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه مقاومت عراق؛

آمریکا وب‌سایت رسمی نُجَباء را مسدود کرد

آمریکا وب‌سایت رسمی نُجَباء را مسدود کرد
مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به مسدودسازی پایگاه اطلاع‌رسانی متعلق به دفتر مرکزی این جنبش با حکم دستگاه قضائی ایالات‌متحده، واکنش نشان داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا،  مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به مسدودسازی پایگاه اطلاع‌رسانی متعلق به دفتر مرکزی این جنبش با حکم دستگاه قضائی ایالات‌متحده، واکنش نشان داد.
 
 وزارت دادگستری ایالات‌متحده آمریکا در ادامه سیاست‌های تحریمی واشنگتن علیه مقاومت اسلامی نُجَباء، دامنه اینترنتی alnujaba.com متعلق به دفتر مرکزی این جنبش را مسدود و مصادره کرد.

این اقدام خصمانه در حالی است که پیش‌تر کنگره، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز لوایح و دستورالعمل‌های تحریمی سختگیرانه‌ای را علیه مقاومت اسلامی نُجَباء و شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش، به اجرا گذاشته بودند.

مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به خصومت جدید دستگاه قضائی آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای خاطرنشان ساخت که دامنه یادشده از لحاظ حقوقی در تملّک این جنبش بوده و مصادره آن، غیرقانونی است.

در بیانیه مزبور، تصمیم وزارت دادگستری ایالات‌متحده، همسو با سایر تلاش‌های سازمان‌یافته واشنگتن به‌منظور تشدید فشار بر مقاومت و بایکوت رسانه‌ای نُجَباء ارزیابی شده است.

جنبش نُجَباء تأکید کرد: آمریکایی‌ها علی‌رغم قدرت پوشالی که به آن می‌نازند، به جنایات خود در سرکوب آزادی و بستن دهان‌ها ادامه می‌دهند.
ارسال نظرات