۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۳۳۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

لزوم عکس العمل کشور‌های اسلامی درقبال هتک حرمت به پیامبر اکرم

لزوم عکس العمل کشور‌های اسلامی درقبال هتک حرمت به پیامبر اکرم
اصفهان - آیت الله سلیمانی به لزوم عکس العمل همه کشور‌های اسلامی نسبت به هتک حرمت پیامبراکرم (ص) از سوی دولت و رئیس جمهور بی ادب فرانسه تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشان با تبریک آغاز هفته وحدت، هتک حرمت به پیامبراکرم (ص) را محکوم و به لزوم عکس العمل همه کشور‌های اسلامی نسبت به هتک حرمت پیامبراکرم (ص) از سوی دولت و رئیس جمهور بی ادب فرانسه تاکید کرد.

وی افزود: همه به ویژه کسانی که در جامعه دارای جایگاه سیاسی و اجتماعی هستند باید به مقدسات یکدیگر احترام گذاشته و گفتمان خود را مبتنی بر آداب اجتماعی قرار دهند.

آیت الله سلیمانی با ابراز تأسف از اینکه هرازگاهی دنیای غرب و اروپا به مقدسات امت اسلام توهین می‌کنند افزود: در برهه اخیر فرانسه در هتاکی و بی پروایی و بی ادبی به پیامبراکرم (ص) و مقدسات اسلام پیشتاز بوده است.

به گفته وی پیامبراکرم (ص) نه تنها محبوب بیش از دو میلیارد امت اسلامی است، بلکه محبوب همه انسان‌های اخلاق مدار و ادب محور است.

آیت الله سلیمانی در ادامه پیشرفت‌های پزشکی در کشور را چشمگیر و قابل ستایش دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران درحوزه پزشکی در ردیف کشور‌های مدرن دنیا است و در اوج تحریم‌های ظالمانه آمریکا کرسی تدریس پزشکان ایرانی در آمریکا دایر است.

وی افزود: دنیای غرب و آمریکا با همه پیشرفت‌های پزشکی خود از علم پزشکان ایرانی بی نیاز نیستند و پزشکان ایرانی در جهان جزو پزشکان برتر هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم اطلاع رسانی از دستاورد‌های بیمه سلامت و فواید بیمه سلامت در جامعه از طریق صدا و سیما، روزنامه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها تأکید کرد و افزود: امروز نیازمند آموزش‌های همگانی در رابطه با بیمه سلامت هستیم تا مردم از مزایای بیمه سلامت آگاه باشند.

آیت الله سلیمانی گفت: تحول سلامت در جامعه که با دیون زیادی برای دولت همراه بوده است نتوانست انتظارات را برآورده کند، از این رو تحول سلامت در گرو تبیین بیمه سلامت در جامعه است تا همه احساس آرامش کنند.

وی ادامه داد: دولت یازدهم و دوازدهم با شعار تحول سلامت و بیمه سلامت کمک شایانی به درمان همگانی کرد و بیمه سلامت نعمت بزرگی درکشور است که نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغ بیشتری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی برای ترویج و تبیین بیمه سلامت در جامعه به اندازه خدماتی که بیمه سلامت برای بیماران تحت پوشش خود دارد نیست./۱۳۰۷/
ارسال نظرات