۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۶۶۷۳۴۹

تظاهرات مسلمانان بمبئی در اعتراض به اهانت فرانسه به رسول اسلام

تظاهرات مسلمانان بمبئی در اعتراض به اهانت فرانسه به رسول اسلام
مسلمانان بمبئی هندوستان در اعتراض به اهانت‌های فرانسه به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) تظاهرات کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، تظاهرات اعتراض آمیز مسلمانان شهر بمبئی برگزار شد.

در این تظاهرات روحانیون، شخصیت های دینی، فرهنگی، سیاسی، جوانان و تعداد زیادی از عموم مردم شرکت کردند.

شرکت کنندگان خشمگین با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون، مکرون برای امنیت جهانی خطر است، فرانسه کشور تروریستی است، محصولات فرانسه تحریم شود، حضرت محمد مصطفی سرور و افتخار مسلمانان است، اهانت های دولتمردان فرانسه را محکوم کردند.

مولانا محمد سعید نوری دبیرکل آکادمی رضا در بمبئی هندوستان در سخنانی با اشاره این که اهانت مجله فرانسوی به رسول اسلام(ص) و حمایت امانوئل مکرون رییس جمهور این کشور از این اقدام زشت و قبیح، ملت ها مسلمان جهان را خشمگین کرده است، از جامعه جهانی مسلمانان خواست که محصولات فرانسوی را تحریم کنند تا این کشور توهین کننده به مقدسات اسلامی از حیث اقتصادی فلج شود.

وی با بیان این که ماه ربیع الاول ماهی است که رسول اسلام(ص) در این ماه چشم به جهان گشودند و برای جهانی رحمت الهی آوردند، تأکید کرد: دین اسلامی دینی امن و مخالف تروریسم است، رسول اسلام(ص) به تمام جهانیان پیام امن، صلح، سلامتی و دوستی را داد.

دبیرکل آکادمی رضا اقدام مجله فرانسوی و حمایت امانوئل مکرون از آن را عمل تروریستی دانست و ابراز داشت: رییس جمهور فرانسه با این عمل خود امنیت جهان را به خطر انداخته  و دل میلیون ها مسلمانان جهان را به درد آورد است.

وی گفت: سازمان ملل و شورای امنیت، فرانسه را بخاطر ملتهب کردن جامعه اسلام در لیست سیاه کشور تروریستی قرار دهند و به همراه مکرون دیگر حمایت کنندگان این اهانت را پای محاکمه دادگاه بکشانند و به سزای اعمالشان برسانند./988/پ202/ق

تظاهرات مسلمانان ممبئی دراعتراض به حمایت مکرون از اهانت رسول اسلام(ص)

ارسال نظرات