۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۶۷۳۵۶
آیت الله علم الهدی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از جوانان برای حل مشکلات

ضرورت استفاده از جوانان برای حل مشکلات
خراسان رضوی - امام جمعه مشهد با بیان این که اقتصاد مشهد وابسته به زیارت است، گفت: با جذب نیروی جوان، متخصص و حزب‌اللهی بسیاری از مشکلات استان قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی در دیدار استاندار خراسان رضوی مطرح کرد: استان خراسان رضوی وضعیت خاصی نسبت به تمام کشور دارد، هم از نظر سیاسی و هم از لحاظ معنوی که وابسته به زیارت امام رضا علیه السلام است و لذا ان شاءالله عنایت امام هشتم شما را یاری کند. اقتصاد مشهدالرضا وابسته به زیارت است و در این برهه زمانی که امکان حضور زائر بسیار کم شد، دچار ضربه اقتصادی شد که خوشبختانه با همراهی استاندار قبلی توانستیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.


وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ماهم در تلاش بودیم تا این اقتصاد را در استان پیاده سازی کنیم که نیازمند تلاش مستمر شما نیز می باشد. در تلاش باشید از نیروی جوان حزب اللهی و متخصص در استانداری استفاده کنید تا با ابتکار، خلاقیت و هم فکری وضعیت استان را بهبود ببخشید.

امام جمعه مشهدمقدس در پایان بیان کرد: استان خراسان رضوی به خاطر وجود مقدس امام رضا علیه السلام در ارتباط با تمام دنیاست که این امر نیازمند برنامه ریزی های دقیق است تا شهر بیشترین بهره اقتصادی را ببرد. در استان خراسان رضوی فرصت های طلایی و ظرفیت های زیادی وجود دارد که می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کند.

جواد رستمی
ارسال نظرات