۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۳۶۶
مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان مطرح کرد؛

هتک حرمت به مقدسات دینی؛ نتیجه ناتوانی دشمنان در مواجهه با اسلام

هتک حرمت به مقدسات دینی؛ نتیجه ناتوانی دشمنان در مواجهه با اسلام
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: توهین به پیامبر اکرم سبب شده تا دنیا به دنبال شناخت بیشتر از ایشان باشد و همین امر سبب گسترش اسلام در اروپا و جهان است.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک هفته وحدت، گفت: هتک حرمت اهانت به پیامبراکرم (ص) نشانه ضعف و زبونی دشمنان اسلام است.

وی افزود: دشمنان اسلام وقتی توان مقابله با مکتب اسلام را ندارند متوسل به توهین و آتش زدن قرآن و کشیدن کاریکاتوری موهن نسبت به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) می شوند و امروز نیز شاهد اهانت به پیامبر اکرم (ص) در فرانسه هستیم.

به گفته وی دشمن نه تنها نتوانسته اسلام ستیزی را به مرحله‌ای برساند که ریشه اسلام از بن کنده شود و یا سبب انزجار عمومی از اسلام در اروپا شود، بلکه برعکس امروز اسلام در فرانسه و اروپا گسترش یافته است.

مدیرحوزه علمیه منطقه کاشان گفت: امروز پیش بینی فوکویاما نظریه پرداز جهانی که به زودی مکتبی بنام اسلام تمام اروپا را فرا خواهد گرفت سبب نگرانی شده است، چرا که می‌دانند همانگونه که نظریه او در رابطه با لیبرال دمکراسی محقق شد، این نظریه که اسلام اروپا را فراخواهد گرفت نیز محقق خواهد شد، از این رو قصد مقابله با شیعه را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های مبارزه با مذهب اسلام خارج کردن پیامبر اسلام از گردونه دینی است، گفت: دشمنان اسلام چون توان مقابله با اسلام را ندارند وارد مرحله اسلام ستیزی از راه توهین به مقدسات اسلام و هتک حرمت پیامبراکرم (ص) شده اند.

به گفته وی مبارزه قدرت‌ها با فرهنگ اسلام نشانه این است که نتواستند با فرهنگ اسلامی مقابله کنند و وارد مباحث ضد دینی شده اند و این اتفاقات، کاریکاتور و آتش زدن قرآن و توهین به پیامبراکرم (ص) هرچه بیشتر شود جایگاه اسلام را در اروپا بیشتر تقویت خواهد کرد.

مدیرحوزه علمیه منطقه کاشان گفت: امروز دشمن با دست خودش زمینه محبوبیت اسلام را فراهم کرده است و بعد از آتش زدن قرآن در دانمارک دو میلیون قرآن به فروش رفت در حالیکه دو درصد مردم دانمارک مسلمان هستند و این تعداد فروش قرآن در دانمارک نشان می‌دهد مردم دانمارک به دنبال جواب این سؤال هستند که در قرآن چه چیزی نهفته است که از آن وحشت دارند و همین حس کنجکاوی مردم برای رسیدن به جواب این سؤال سبب ترویج دین اسلام در اروپا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ادامه داد: فوکویاما نظریه خود را درباره اسلام داده است، اما راهکار مقابله با اسلام را نداده است و توهین به پیامبراکرم (ص) سبب شده مردم دنیا به دنبال شناخت بیشتر از پیامبراکرم (ص) باشند و همین امر سبب گسترش اسلام در اروپا و جهان است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات