۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۶۷۴۷۸
حجت الاسلام سبحانی خبر داد؛

تحصیل ۱۶۰ طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت

تحصیل ۱۶۰ طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت
لرستان - مدیر مدرسه علمیه کوهدشت گفت: هم اکنون ۱۶۰ طلبه در مدرسه علمیه برادران کوهدشت در حال تحصیل علوم دینی هستند.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هم اکنون ۱۶۰ طلبه بومی شهرستان کوهدشت در مدرسه علمیه باقرالعلوم در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت افزود: امسال نیز ۱۰ طلبه جدیدالورود در این مدرسه پذیرش شده است.

وی با اشاره به برگزاری تلفیقی دروس حوزه به صورت حضوری و مجازی بیان کرد: مسجد جامع این شهرستان برای برگزاری حضوری دروس حوزه آماده شده بود و کلاس های درس با رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از پایه ها برگزار می شد.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به وضعیت فوق حاد شیوع ویروس کرونا در شهرستان کوهدشت کلیه کلاس های درس حوزه تعطیل شده است و طلاب به صورت مجازی دروس را فرا می گیرند.

وی اظهار داشت: طلبه باید با هوشیاری و زمان بیشتری برای کسب علوم دینی و حوزوی تلاش کند و از ظرفیت فضای مجازی نهایت استفاده را داشته باشد.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: اساتید امروز رسالت خطیرتری بر دوش دارند و با بکارگیری شیوه های نوین تدریس مجازی از افت تحصیلی طلبه جلوگیری کنند.

مدیر مدرسه علمیه کوهدشت بیان داشت: تلاش و پشتکار مهم ترین عامل برای رسیدن به اهداف طلبگی است و جوانی که این مسیر را انتخاب کرده است، برای رسیدن به هدف باید گام های استواری بردارد./۹۴۵۱/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات