۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۶۷۴۸۰
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت مردمی سازی مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور

ضرورت مردمی سازی مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت مردمی سازی مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور تأکید کرد و گفت: باید همه بخش های کشور برای مقابله با این ویروس منحوس به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نخستین نشست قرارگاه سلامت و معنویت جوانان انقلابی با محکوم کردن اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: این اهانت موجب جریحه دار شدن قلوب میلیاردها مسلمان در جهان شده است.

وی افزود: اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) از طرف کسانی صورت گرفته که داعیه حقوق بشر دارند و سخن از احترام به انسانشان گوش فلاک را کر کرده است.

امام جمعه ساری، حمایت رییس جمهور فرانسه از این حرمت شکنی را نشان از کینه توزی غرب نسبت به مقدسات دینی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که به ساحت نبی مکرم اسلام اهانت می کنند باید عواقب این اقدام ضد دینی خود را بپذیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه های سلامت در کشور اشاره کرد و با بیان این که این قرارگاه با محوریت نیروهای مردمی، جوانان مؤمن و انقلابی شکل خواهد گرفت، افزود: به طور حتم شکل گیری این قرارگاه در کاهش ابتلا بسیار اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در میدان خدمت رسانی حاضر بودند، گفت: امروز نیز که برخی مناطق کشور در موج سوم کرونا قرار دارند، ضروری است از توان و ظرفیت این جوانان مؤمن، انقلابی و بسیجی بیشتر بهره گیرند.

امام جمعه ساری با بیان این که قرارگاه های سلامت محله محور، بسیج محور و مسجد محور خواهد بود، ادامه داد: به طور حتم بهره مندی از ظرفیت های مردمی سطح کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیار اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شکل گیری قرارگاه سلامت و معنویت جوانان انقلابی استان پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: این قرارگاه با محوریت جوانان مؤمن، انقلابی و بسیجی شکل گرفته و تقویت خواهد شد.

وی با بیان این که همه نهادهای فرهنگی، آموزشی، تبلیغاتی، رسانه ای و بسیجی باید در جهت تقویت این قرارگاه تلاش و مجاهدت کنند، افزود: همه باید کمک کنند تا شاهد کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم.

امام جمعه ساری بر ضرورت مردمی سازی مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور تأکید کرد و گفت: باید همه بخش های کشور برای مقابله با این ویروس منحوس به میدان بیایند و با بحران مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تقویت آموزش های عمومی، حمایت از مدافعان سلامت و همکاری در امور بهداشتی و درمانی و ادامه نهضت تعاون و احسان را در کشور ضروری دانست و تصریح کرد: کانون عملیات قرارگاه سلامت مساجد و محله ها است.

وی با بیان این که ضرورت دارد نیروهای بسیجی و جوانان مسجدی پس از آموزش از سوی نهادهای تخصصی تجهیز و نسبت به غربال گری و شناسایی مبتلایان از مبدأ اقدام کنند، گفت: علاوه بر این حمایت معیشتی از خانواده های نیازمند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود، حمایت مالی و جمع آوری کمک های مردمی در قالب طرح کمک های مؤمنانه و همچنین دعا، تضرع و استغفار را امری ضروری دانست و افزود: معنویت درمانی را باید در میان مردم ترویج کنیم که اصل و روح است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات