۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۶۷۴۸۹
مولوی صارمی:

معامله قرن در اصل راهزنی غرب است

معامله قرن در اصل راهزنی غرب است
تهران - مولوی صارمی با بیان اینکه معامله قرن در اصل راهزنی غرب است، گفت: فلسیطن خط قرمز مسلمانان و پاره تن اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مولوی احمد صارمی استاد حوزه علمیه، عصر شنبه در سومین روز از برگزاری سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار شد، گفت: طرح رونمایی از معامله قرن توسط رییس جمهور دروغگو و احمق آمریکا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه معامله قرن در اصل راهزنی غرب است، ادامه داد: معامله قرن ظلم فراگیر به حقوق مردم مظلوم فلسطین و بزرگ ترین خیانت تاریخی است؛ هدف از این اقدام خطرناک نابودی آرمان مقدس فلسطین و ضد ثبات و صلح جهانی است.

مولوی صارمی معامله قرن را نتیجه اختلافات و درگیری های امت اسلامی دانست و اظهار داشت: متاسفانه امروز کشورهای اسلامی به تهدیدی علیه یکدیگر تبدیل شدند و به جای متحد شدن و ایستادن در برابر دشمنان به دشمنی و تضعیف یکدیگر روی آوردند تاریخ نشان داده هرجا مسلمانان با هم متحد و منسجم شدند قدرت گرفتند و بر دشمن پیروز شدند اما هرکجا دچار اختلاف و تفرقه شدند دشمن بر آنان چیره شد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه فلسطین به همه مسلمانان تعلق دارد، عنوان کرد: همه مسلمانان باید تلاش کنند این سرزمین را به صاحبان اصلی آن یعنی فلسطینی ها برگردانند، قدس خط قرمز و فلسطین پاره تن اسلام است.

وی افزود: دستی که به مسجد الاقصی تخطی کند باید آن دست قطع شود معامله قرن محکوم به شکست و نابودی است و این با اتحاد مسلمانان امکان پذیر می شود.

مولوی صارمی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: علنی شدن رابطه امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی خدشه ای بزرگ برای امت اسلامی بود این رابطه با وساطت آمریکا برقرار شد و دل هر انسان آزاده ای را به درد آورد؛ اسرائیل با تضعیف مسلمانان درصدد تشکیل دولت از نیل تا فرات است./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات