۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۷۵۶۰
حجت الاسلام نیک بین:

وزارت بهداشت مقابل طب ایرانی و اسلامی مقاومت نکند

وزارت بهداشت مقابل طب ایرانی و اسلامی مقاومت نکند
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: وزارت بهداشت و درمان در مقابل طب سنتی ایرانی و اسلامی مقاومت نکند و فرصت دهد ادعاهای خود را مطرح و اثبات کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکر شفاهی خود ضمن تقدیر از کادر درمان، گفت: برای اینکه این بیماری به فوبیا تبدیل نشود نیاز به افزایش امید در جامعه است و همه مسؤولان باید به میدان بیایند.

وی خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: آقای روحانی همه مردم، مسئولان و سران قوا به استثناء شما در میدان مبارزه با کرونا هستند؛ لذا اگر صلاح می دانید از کاخ خود بیایید و حداقل در جلسه سران قوا شرکت کنید تا مشکلات مردم بررسی شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان در مقابل طب سنتی ایرانی و اسلامی مقاومت نکند و به این حوزه فرصت دهد ادعاهای خود را مطرح و اثبات کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: طبق گزارش های رسیده حدود 100 میلیون تن برنج، روغن و دیگر کالاهای اساسی در گمرکات مانده و براساس گزارش های دریافتی علت این موضوع عدم اجازه ترخیص از سوی بانک مرکزی عنوان شده است؛ در واقع بانک مثل تانک جلوی معیشت مردم ایستاده است.

نیک بین ادامه داد: مسئولان بانک مرکزی بدانند وقتی توازن عرضه و تقاضا بهم بریزد دیگر ترخیص کالاها معنایی ندارد و مصداق نوش دارو بعد از مرگ سهراب است.

نیک بین خاطرنشان کرد: قیمت نهاده ها بالا، قیمت گوشت زنده پایین و قیمت گوشت در بازار بالا است که این امر نشان دهنده بی کفایتی برخی مسئولان است؛ اگر می‌خواهید وضعیت این عرصه سامان یابد باید نظارت ها را افزایش دهید./998/د102/ق

ارسال نظرات