۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۶۷۵۶۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مساجد پایگاه فرهنگی مقابله با ویروس کرونا هستند

مساجد پایگاه فرهنگی مقابله با ویروس کرونا هستند
لرستان - حجت الاسلام غلامی از مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی مقابله باکرونا یادکردو گفت:در کنار فعالیت های دینی، جمع آوری و توزیع کمک‌ مردمی، فرهنگی و بهداشتی انجام می شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان داشت: بیشتر فعالیت مبلغان به صورت مجازی و بهره گیری از فضای مجازی دنبال می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: هم اکنون 170 مبلغ بومی استان در مساجد فعالیت دارند و برنامه های فرهنگی تبلیغی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: در کنار فعالیت های تبلیغی حضوری، مسابقات قرآنی، فرهنگی، گفتمان های دینی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، بیان احکام و دیگر برنامه ها برای روشنگری بین جوانان و تحکیم بنیان خانواده ها به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: مساجد در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش آفرین بوده و امروز در عرصه مقابله با ویروس کرونا نقش خود را به خوبی ایفا می کنند و امروز در زمینه جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی، فرهنگی و بهداشتی مساجد نقش مؤثری دارند.

وی در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن 13 آبان بیان کرد: مراسم ویزه این روز با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و در جمع دانش آموزان، فرهنگیان و روحانیون و دانشجویان در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار خواهد شد./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات