۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۶۷۵۷۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برپایی و گسترش حوزه های علمیه به برکت وجود امام صادق است

برپایی و گسترش حوزه های علمیه به برکت وجود امام صادق است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی طلاب را سربازان مکتب امام صادق خواند و گفت: به برکت وجود امام صادق امروز حوزه های علمیه در تربیت طلبه و پاسخگویی به مردم فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آّباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، بعداز ظهر امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه خرم‌آباد با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرارسیدن میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: پیامبر(ص) با تعالیم و آموزه‌های اسلامی صخره‌های جهالت را شکافت و بن بست را باز کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اگر امروزه حوزه‌های علمیه برپا و مراجع در هر زمینه‌ای در جهان پاسخگو هستند، به این دلیل است که امام صادق(ع) مفسر تعالیم و آموزه‌های اسلامی است.

وی طلاب را سربازان مکتب امام صادق(ع) خواند و ادامه داد: امروز دانشمندان علوم اسلامی همگی از دانش امام صادق (ع) بهره می‌گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به نقش و حضور سپاه پاسداران در عرصه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب همواره سپاه پاسداران پیشرو و در خط مقدم بوده است.

وی با اشاره به توطئه استکبار جهانی برای دین زدایی 250 ساله، عنوان داشت: برپایی نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت تمام معادلات استکبار را بر هم زده است.

پیامبر محور وحدت کلیه مسلمانان جهان است

نماینده ولی فقیه در لرستان پیامبر(ص) را محور وحدت کلیه مسلمانان جهان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز اعلام انزجار پاسداران انقلاب اسلامی از توهین به پیامبر(ص) به این معنی است که هوشیار هستیم و نسبت به روابطی که در جهان در حال جریان است آگاهی لازم را داریم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات