۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۶۷۶۱۹

درگیری شدید پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان ضد دولتی

درگیری شدید پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان ضد دولتی
در ادامه ناآرامی‌ها و اعتراضات ضددولتی در سرزمین‌های اشغالی، شب گذشته پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان ضددولتی درگیر شد که به بازداشت دو نفر انجامید.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در ادامه ناآرامی ها و اعتراضات ضددولتی در سرزمین های اشغالی، شب گذشته پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان ضددولتی درگیر شد که به بازداشت دو نفر انجامید.
 
اطراف محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، شامگاه یکشنبه شاهد درگیری شدید پلیس و معترضان ضد دولتی بود. شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داده درگیری ها هنگامی آغاز شد که نیروهای پلیس سعی کردند پوشش های پلاستیکی که اعتصابگران خیابان بالفور در قدس غربی روی چادرها نصب کرده بودند را جمع آوری کنند.
 
پلیس دو تن از معترضان را بازداشت کرده است. روز پیش از آن (شنبه) نیز هزاران نفر در مناطق مختلف اسرائیل از جمله تل آویو و قدس غربی علیه نتانیاهو تظاهرات کردند.

این نوزدهمین هفته پیاپی ناآرامی ها و اعتراضات گسترده ضددولتی در اسرائیل است؛ معترضان از جمله خواستار کناره گیری بنیامین نتانیاهو به دلیل سوء مدیریت بحران کرونا و پرونده های فساد وی هستند؛ دادگاه مرکزی قدس 24 ماه می گذشته نخستین جلسه محاکمه نتانیاهو را برگزار کرد؛ که وی در آن حاضر نشد./ت303/ف
ارسال نظرات