۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۶۷۶۴۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار است

۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواند و گفت: جوانان در ۱۳ آبان یکی از ماندگار‌ترین روز‌ها را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 13 آبان روز برائت از دشمنان و نابودی ابهت دشمنان اسلام است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه جوانان در 13 آبان حماسه ای تاریخی خلق کردند، افزود: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و استواری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان است.

وی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان اشاره کرد و ادامه داد: پیام 13 آبان مبارزه با استکبار، استقلال خواهی و بیداری اسلامی است.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به رخدادهای 13 آبان در سال های 43، 57 و 58  خاطرنشان کرد: 13 آبان یادآور ایستادگی در برایر استکبار و شکست دسیسه های دشمن در سایه بیداری اسلامی است.

وی با اشاره به اهانت اخیر رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام بیان داشت: در 13 آبان امسال نیز دانش آموزان و دانشجویان پیروزی اسلام بر استکبار را نوید می دهند.

مدیر حوزه علمیه لرستان پیامبر(ص) را پیام آور رحمت و نجات بشیریت از تاریکی ها عنوان کرد و گفت: این فتنه توهین به پیامبر(ص) به خاطر ترس از گرایش بیشتر مردم کشورهای اروپایی به اسلام است./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات