۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۶۷۶۸۳
با صدور پیامی؛

تولیت آستان قدس درگذشت حجت‌الاسلام قاضی نیاز نقوی را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس درگذشت حجت‌الاسلام قاضی نیاز نقوی را تسلیت گفت
خراسان رضوی - تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید قاضی نیاز نقوی، از علمای پاکستانی ساکن قم و نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید قاضی نیاز نقوی، از علمای پاکستانی ساکن قم و نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت روحاني فاضل، خدوم و انقلابي جناب حجت‌الاسلام آقاي سيد قاضي نياز نقوي موجب تأثّر خاطر گرديد.

اين روحاني پرتلاش و متعهّد در عرصه‌هاي مختلف انقلابي و اجتماعي منشأ خدمات ارزشمندي در كشور اسلامي پاكستان بود. ترويج و تقويت گفتمان انقلاب اسلامي، فعاليت‌هاي گسترده فرهنگي در تبيين و تشريح نظريه مترقّي ولایت‌فقیه، اهتمام علمي و عملي در جهت تحقّق وحدت امّت اسلامي در كنار فعاليت‌هاي اجتماعي اين روحاني مخلص ازجمله رسيدگي و توجّه به محرومين و نيازمندان بخشي از ثمرات حيات بابرکت اين بزرگوار بود.

اين‌جانب تسليت خود را به عموم حضرات آقايان علماء و روحانيون محترم پاكستان و ارادتمندان و خانواده معزّزشان ابلاغ مي‌دارم و در جوار مضجع نوراني حضرت ثامن‌الحجج علي بن موسی‌الرضا (عليه آلاف التحيّة والثناء) رضوان الهي براي آن مرحوم و شكيبايي و پاداش الهي براي بازماندگان محترم از درگاه ايزد منان مسألت مي‌نمايم./864/د102/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات