۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۶۷۶۹۱
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی:

علما با آگاهی بخشی از اعتقادات و باورهای جوانان صیانت کنند

علما با آگاهی بخشی از اعتقادات و باورهای جوانان صیانت کنند
تهران - نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علما با آگاهی بخشی از اعتقادات و باورهای جوانان صیانت کنند، گفت: کرونا فرصتی برای تقویت اتحاد جوامع اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان، دوشنبه شب در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار شد، گقت: هفته وحدت فرصتی ارزشمند برای شناخت سیره و روش پیامبراکرم(ص) است.

وی تفرقه و نزاع را عامل نابودی قدرت جوامع اسلامی دانست و افزود: دشمنی و اختلاف سبب تسلط دشمن بر جوامع اسلامی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی به شرایط کنونی کشورهای اسلامی و مواجهه آنان با ویروس منحوس کرونا اشاره و عنوان کرد: کرونا امتحان و آزمایش مواسات و همدلی است و اسلام مسلمانان را به این امر توصیه می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کرونا فرصتی برای تقویت وحدت مسلمانان است، اظهار داشت: همدلی و مواسات کشورهای اسلامی در شرایط کنونی باید متفاوت تر از زمان های دیگر باشد تا محتاج بیگانگان نشوند.

وی با اشاره به اینکه علما همواره در رفع مشکلات جامعه اسلامی پیشگام بودند، عنوان کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت اتحاد جوامع اسلامی و قطع وابستگی آنان به بیگانگان است و علما در این رابطه بسیار می توانند تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه دشمن با شبهه پراکنی قصد تضعیف اعتقادات و باورهای جوانان را دارد، خاطرنشان کرد: راه نجات از شبهات آگاهی بخشی به جامعه و تقویت باورهای اعتقادی مردم است./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
خطر انحرافات دینی از خطر ویروس کرونا بیشتر است.
0
0