۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۶۷۶۹۹
حجت الاسلام نیک‌بین در گفت‌وگو با رسا:

پیشرفت و سربلندی کشور در گرو ایستادگی قاطع در برابر استکبار است

پیشرفت و سربلندی کشور در گرو ایستادگی قاطع در برابر استکبار است
نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که زمانی می توان به پیشرفت و سربلندی دست پیدا کرد که در برابر ظلم های استکبار جهانی استقامت و ایستادگی داشته باشیم.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین ضرورت استقامت و استکبار ستیزی ملت ایران در برابر غرب و آمریکا پرداخت و گفت: همواره خوی توحش در سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی موج می زند و هیچ زمانی سازش و توافق با آنها جواب نداده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همواره در دین اسلام به ویژه مذهب شیعه، بر ایستادگی در برابر ظلم و ستم و همچنین حفظ کرامت انسانی تأکید شده است؛ از این رو هیچ گاه سازش کشورهای اسلامی با استکبار جهانی قابل قبول نیست.

حجت الاسلام نیک بین بیان کرد: سران کشورهایی که پیمان سازش با آمریکا و رژیم صیهونیستی امضا می کنند، تنها ذلت و سرافکندگی برای ملت خود به ارمغان آورده و سبب تنزل جایگاه سیاسی کشور خود در منطقه می شوند.

وی روز 13 آبان را نماد استقامت و مبارزه ملت در برابر با استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: روز 13 آبان برای دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و ملت ایران این پیام را دارد که زمانی می توان به پیشرفت و سربلندی دست پیدا کرد که در برابر ظلم های استکبار جهانی استقامت و ایستادگی داشته باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی انقلاب 13 آبان را بزرگتر از انقلاب 57 عنوان کرد و افزود: انقلاب 13 آبان این پیام را به جهانیان مخابره می کند که آرمان­ های ملت ایران با ایدئولوژی استکبار جهانی قابل جمع نیست و همچنین تا زمانی خوی توحش در سیاست های آمریکا وجود دارد، اجازه برپایی سفارت ­های در کشور خود را به آنها نخواهیم داد.

وی با اشاره به بد عهدی آمریکا در برابر پیمان های بین المللی گفت: هیچ گاه آمریکا پابیند به عهد و پیمان های بین الملی خود نبوده است و می خواهد تمام کشورهای جهان مطیع سیاست های کدخدا منشانه آنها باشند، در حالی رفتار دولتمردان آمریکا به گونه ای بوده که برای سرکوب مردم خود از سلاح گرم استفاده می کند.

حجت الاسلام نیک بین به نشانه های افول قدرت آمریکا در جهان اشاره کرد و گفت: گسترش موج استکبار ستیزی و اسلام گرایی در جهان، ایجاد جنبش های عدالت خواهی در کشورهای دنیا، عدم رضایت مردم آمریکا از سیاست های دولتمردان خود و کاهش میزان مشارکت مردم آمریکا در انتخابات این کشور از مهمترین نشانه های افول قدرت آمریکا در جهان است./998/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
متاسفانه بعد از خروج آمریکا از برجام دولت اشتباهش در اعتماد به غربیها رو دوباره تکرار کرد و نتیجه ادامه خیانت اونها در حق مردم ایران بود.
0
0